drachtig tot hoelang doorrijden??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
kimmytjuh
Berichten: 24
Geregistreerd: 02-02-05

Re: drachtig tot hoelang doorrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 16:29

hoi

mijn merrie is over 6 weken uitgerekend..... en ik rijd der nog steeds!
ze vind het nog heel leuk om lekker te rijden, natuurlijk rijd ze nu geen m-proeven... doet ze nooit... kan ze niet eens..... maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel...
ze draaft en galoppeerd nog gewoon, zelf een galopswissel gaat nog prima..... ik weet dat het soms vrij lastig is ... maar probeer te kijken wat je paard aangeeft! kijkt ze nog een beetje happy als je die balk inkomt... is ze nog vitaal genoeg om net ze te reageren op dingen zoals normaal..... dus niet ineens heel sufffig waar ze normaal explosief zou reageen
mijn merrie geeft nu nog der normale protest en "schrikreacties" (die nergens op slaan.. maar zo is die merrie nou eenmaal Tong uitsteken)

mijn merrie is een fokmerrie en verwacht nu het derde veulen dat ik meemaak bij der..... ik denk dat het voor haar nummertje...13 is ofzo :p

xxx kimmy


pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Re: drachtig tot hoelang doorrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:35

Tja Gaiata wordt zo enorm dik dat ze niet meer goed haar achterbenen kan bewegen dus meestal staat ze al een maand of 4 op rust

Luister naar je Merrie die weet het zelf het beste.

Vooruitgang is dat alle eskimo's centrale verwarming krijgen. En zich vervolgens kapot moeten werken om een koelkast te kopen.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: drachtig tot hoelang doorrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:35

Ro wordt nu eindelijk mak Haha! maar er worden geen lessen meer gereden alleen nog 20 min. in de bak, of in het bos of gewoon buiten. ze is de eerste week van april uitgerekend.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Pikolino

Berichten: 2542
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Nederland

Re: drachtig tot hoelang doorrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 17:43

mijn mama's merrie is eind maart uitgerekend en er word nog gewoon mee gereden noujah gewoon... Tong uitsteken
heel rustig en heel veel stappen, na een rondje galop is ze al wel moe maar na een kwartier stappen gewoon een drafje enzo...

Droom niet over grootse dingen, blijf wakker en realiseer het.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, AM_Horses, AnsoDM, YvonneV en 13 bezoekers