Om de hele verkiezing zo goed mogelijk te laten verlopen, zijn er regels opgesteld.
Lees deze eerst door alvorens je een reactie plaatst.
Citaat:* Opgave is alleen toegestaan voor bokkers die voor 01-10-10 geregistreerd zijn
* Opgeven kan t/m 31-10-10 12.00 uur.
* De persoon die een veulen opgeeft dient fokker, eigenaar of directe verzorg(st)er te zijn van het veulen
* Er mag per persoon maximaal 1 veulen opgegeven worden (om het overzichtelijk te houden)
* Per veulen 1 foto (Geen bewerkingen, geen collage's)
* In de aanmelding dient duidelijk de naam van het veulen te staan
* Elk veulen kan maar 1x opgegeven worden
* Berichten die niets met de aanmelding te maken hebben (owh wat een leuke veulen etc.) worden verwijderd
* Tekst bij de aanmelding mag, maar hou het kort en duidelijk.
* Vragen of opmerkingen kunnen via PB naar Nicole288 of naar mij.
Na het verlopen van de opgaveperiode wordt dit topic gesloten en komt er een nieuw topic met alle namen van de opgegeven veulens en de bijbehorende bokkers.
Hier kan dan uit gekozen worden.
* Men mag niet op een veulen stemmen dat door de persoon zelf is opgegeven
* Men dient voor de start van de verkiezing geregistreerd te zijn om te mogen stemmen
* Schaduwaccounts zijn niet toegestaan op Bokt, dus ook niet om te stemmen op genomineerde veulens.
Bij het constateren van een schaduwaccount gelden de Boktregels (zie FZ) en wordt het betreffende veulen uitgesloten van verdere deelname.
*Vragen of opmerkingen wederom via PB naar Nicole288 of naar mij.
We gaan het dit jaar weer proberen eerlijk te doen, ik hoop daarvoor op jullie steun! Schroom niet om een moddie ervan op de hoogte te stellen als je ziet dat iemand niet eerlijk bezig is.
De verkiezing voor het merrieveulen van 2010 is te vinden door te klikken op de volgende link:
[KS] Bokt merrieveulen verkiezing 2010! Geef hier je veulen op!
Er zal gestreden worden om de titel gouden, zilveren en bronzen bokt hengstveulen 2010.