Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlis schreef:Zou wel echt geweldig zijn als het zou kunnen. Zou ik wel wat geld voor over hebben haha. Maar denk dat het niet echt kan want bij mijn paard was er al bijna niets te zien op de 3 maanden scan door veel vruchtwater.
Monster_tos schreef:Marlis schreef:Zou wel echt geweldig zijn als het zou kunnen. Zou ik wel wat geld voor over hebben haha. Maar denk dat het niet echt kan want bij mijn paard was er al bijna niets te zien op de 3 maanden scan door veel vruchtwater.
Waarom zou het geweldig zijn vraag ik me eigenlijk af ? Ik zou mijn paard voor mijn eigen lol niet nog een keer een echo laten ondergaan. En het is niet dat je het nou echt moet weten zodat je de juiste kleur outfit kan kopen of de kraambox blauw of roze kan verven... ( Teminste zou ik niet doen)
Saffier schreef:Nouksjens, welkom!!
Ik heb een pret echo van het veulen laten maken. Maar niet elke DA kan dit.
Bij mij hebben ze van buiten af gescand met hetzelfde apparaat dat ze ook gebruiken voor een pees scan. Je ziet dan een doorsnede van het veulen en kan m zien bewegen en het hartje zien.
Indien je DA ervaring heeft kunnen ze zelfs het geslacht zien. Het beste is rond de 150 dagen dan kun je het meeste zien.