Wij hebben haar toen niet laten scannen omdat ze erg schuw en wantrouwig was en ik haar tot rust wou laten komen. Of ze drachtig was was van ons niet zo van belang in eerste instantie, ze was ook erg mager en moest eerst maar eens lekker bijkomen.
Toen in december viel mij op dat ze toch al aardig aangekomen was. Haar ribben zag maar voelde je ook niet meer, vreemd gezien ze alleen maar hooi kreeg... Maar had er toen verder niet aan gedacht, ze zag er gewoon goed uit.
Een paar weken geleden viel mij op dat die buik toch wel erg dik werd... Maar als ze in september gedekt zou wezen zou ze toch al niet zo'n buik moeten hebben...? Door het slechte weer hebben we pas afgelopen woensdag een bezoek kunnen brengen aan de DA, en jahoor, harstikke drachtig en waarschijnlijk al zo'n 10 maand!!
Nu heb ik afgelopen zondag haar uiers gekeken en toen waren ze nog normaal, nu vandaag waren ze toch al een heel stuk voller...

Van wie ze drachtig is weten we niet want ze stond in de tijd dat ze gedekt is nog in Engeland

Wat denken jullie? Hoelang nog??

Dit was 2 weken geleden. Zal vandaag of morgen weer even een fototje maken.