Alleen ik vindt zijn geslachtsdeel er zo bijzonder uitzien.
Naast zijn piempeltje heeft hij daar achter een langwerpig iets... hoort dat zo? Is dat zijn balzak?

Vind het zo langwerpig? het loopt horizontaal tussen zijn benen.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ShamalArabs schreef:Dat zijn gewoon zijn balletjes (of 1 in dit geval, heel in het begin wisselen ze af). Die zijn altijd de eerste dag(en) te zien. Je kunt op dit moment ook al voelen of beide ballen er zijn (in de zak of lies). Als het lukt kun je voelen en kijken: ontdek en leerJe kunt nu ook nog zijn spenen zien trouwens!
ozzyhorse schreef:Een hengst heeft wel tepels, alleen die zijn zo klein, dat je ze bijna niet kan zien.
Elk mannelijk zoogdier heeft tepels. Reuen, stieren, bokken, rammen....... mannen! Katers ook, en ook hengsten.
Ik heb mijn ruinen even gecontroleerd. Het is even zoeken, maar de mannen hebben ze ook.
ASsi_ schreef:@ Frenia: Waar haal jij die info vandaan als ik vragen mag? Mijne komt van mijn professor orgaanfysiologie die voornamelijk onderzoek doet naar de melkklier. Ik zei overigens ook niet dat de tepels vernietigd werden maar de aanleg hier van, de tepels komen niet eens tot ontwikkeling.
Weet je al wat meer _Margarita_?