Nog steeds niks hier........Gefelici Coco Chanel!
Wat een mooi veulie zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nog steeds niks hier........
wat is zij HUGE! die uier en die kont! kan gewoon niet lang meer duren! spannend
ik gok op morgennacht of misschien vannacht al!
roos lijkt er echt wel klaar voor, de uier hoeft niet perse vol te zijn, hebben wij hier ook al vaak genoeg gemerkt namelijk 
ben ik even blij dat vreya altijd buiten staat
dat kan toch niet lang meer duren? denk je echt dat ze het ophoudt? Dat kan ze in ieder geval nooit lang

Haar kont was eerst heel gespierd en hard, nu is het heel erg zacht

Shanaya heeft inmiddels een gevulde uier en wel helemaal 1 (!) gevulde speen... Geen gleufje meer aan de achterkant, tis helemaal glad... Alleen tussen de spenen nog een minigleufje
Ze houd ons in spanning dus... Vandaag niets aan de spenen, gister minidrupjes... Het ziet er naar uit dat ze haar 320 dagen-grens (morgen dus) net gaat halen. Maar ik verwacht ergens binnen enkele dagen toch een doorbraak ivm echt doorharsen

.
) 
( gods.. ik begin echt irritant te worden zeg! het moet niet meer te lang duren!)
.
.PhiaBink schreef:Ik zal aan HM Famosa vragen om een boek te schrijven hoe het wel moet. Dit wordt een betere bestseller dan het boek van Macy.
!! Vooral bij de baasjes
. 
).