Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Toutiemeis

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:00

Boos! Boos! Boos! Nog steeds niks hier........

Gefelici Coco Chanel!
Wat een mooi veulie zeg!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:22

lowara: zo he! Wow! wat is zij HUGE! die uier en die kont! kan gewoon niet lang meer duren! spannend Haha! ik gok op morgennacht of misschien vannacht al!

Dennis: heb jij even mazzel dat jij rijdt! Tong uitsteken roos lijkt er echt wel klaar voor, de uier hoeft niet perse vol te zijn, hebben wij hier ook al vaak genoeg gemerkt namelijk Clown

fnanne: succes met het schoonmaken van de stal Knipoog ben ik even blij dat vreya altijd buiten staat Tong uitsteken

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:49

Het is hier vandaag ook erg spannend! Siena is rond 16:00 uur op de wei plat gaan liggen. Ik m'n vader gebeld en die zei meteen dat hij nu echt een veulen verwachtte. Haar vulva werd wat slapper tijdens het liggen. Een paar minuten na het opstaan kwam er slijm uit de vulva, viel zelfs helemaal op de grond. Ik heb haar toen op stal gezet. Ze stond erg te zweten. We hebben er tot 18:30 bij gezeten maar er veranderde niets. Ze ging eerst een hele tijd hooi eten en nu stond ze alweer een halfuurtje op ruststand.
Haar uier was ook helemaal bezweet. De spenen waren donker en er zitten witte harsdopjes op, maar de uier liep nog niet vol en ze kegelt ok nog niet. De vulva was weer normaal. De banden zijn super hard, ik hoop dat die nog wel wat losser worden...
Ik ga er zo weer naartoe om te voeren, ik ben benieuwd hoe ze er bij staat...ik moest toch even eten thuis he. En ik heb het idee dat ze het met ons erbij aan het tegenhouden is, dus als ze hem nu in dat halfuurtje er uit geperst heeft is dat ook niet erg want we zijn er dan toch meteen bij.
Anderen ook allemaal veel succes. Ik denk niet dat ik in staat ga zijn veel updates te geven, want ik denk dat ik niet veel meer thuis kom. Er zal wel weer niets gebeuren vannacht, maar ik hoop het wel heel erg Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:57

en....?

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:04

oeeehhh sjen! spannend! Haha! dat kan toch niet lang meer duren? denk je echt dat ze het ophoudt? Dat kan ze in ieder geval nooit lang Knipoog
succes vannacht/vanavond!! Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:45

Ginger is morgen uitgerekend! Daarom deze keer een update met veeeel foto's Haha!

UIer, moet nog een flink stuk meer:
Afbeelding

Buik, gaat steeds meer zakken, maar is nog niet echt gezakt.
Afbeelding

Soepkont Haha! Haar kont was eerst heel gespierd en hard, nu is het heel erg zacht
Afbeelding

Kont, staart draagt ze wat hoger dan normaal
Afbeelding

Staart zit ook helemaal los, je kunt het makkelijk alle kanten op bewegen.
Afbeelding

Verder hebben we haar heeeel veel zien plassen, of in de plashouding zien staan zonder dat er iets kwam. Ze loopt ook met haar achterbenen nu heel raar Haha!

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:54

Spannend Annetje......
Heeft ze al gekegeld?

Oh my God, het is of ik naar Toutie kijk!!!! Alleen een ander kleurtje!!!

Precies dezelfde buik en uiers!!!!

Alleen d'r kont is wat blubberiger......

Ben benieuwd Annetje!!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:58

zo he annetje, die van jou heeft al een lenige staart!! dat kan bij vreya echt niet hoor! Ze houd hem ook tegen trouwens Clown
ziet er zeker goed uit! hopelijk gaat ze een beetje op tijd Lachen

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 20:25

Hier ook weer een update-tje Knipoog Shanaya heeft inmiddels een gevulde uier en wel helemaal 1 (!) gevulde speen... Geen gleufje meer aan de achterkant, tis helemaal glad... Alleen tussen de spenen nog een minigleufje Knipoog Ze houd ons in spanning dus... Vandaag niets aan de spenen, gister minidrupjes... Het ziet er naar uit dat ze haar 320 dagen-grens (morgen dus) net gaat halen. Maar ik verwacht ergens binnen enkele dagen toch een doorbraak ivm echt doorharsen Knipoog

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:34

Houd moed jongens!
zo´n snoetje is toch het wachten waard. Ach gut
Afbeelding
Mijn andere merrie schiet ook aardig op nog een paar dagen denk ik, uier is redelijk vol, maar nog niet heel strak, spenen wijzen nog naar binnen.
Hoop op nog zo´n popje Haha!

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 22:03

Nou dat koninginneveulen van mij kan ik wel vergeten. Tiësta ligt heerlijk rustig te slapen in haar stal. Dus geloof niet dat er vandaag nog een veulen komt.
Meavey: zo'n koppie is inderdaad het wachten waard, wat een lekker eigenwijs snoetje!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 22:11

Hier ook geen koninginneveulen, vannacht komt er waarschijnlijk ook niets, ziet er niet naar uit in ieder geval. Ik ga er vannacht nog wel even heen, maar dat is meer voor mijn eigen gemoedsrust.
Mijn hoop voor een koningeveulen ligt bij: Siena, Lowara en Roos....

meimei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 22:45

heej
ik kijk hiero al een tijdje mee maar ga nu maar eens iets zeggen
k zat zo te kijken naar de uierfoto s van jullie paardjes Wow! .
mijn merrie is misschien drachtig (fotos kun je zien in dit topic> viewtopic.php?f=59&t=402232 ) dr uiiers zijn nog helemaal niet dik of opgezet ofzo verder is dr buik wel erg dik aan t worden en beweegt er ook af en toe wat verder heb ik ook nog een paar andere dingen ontdekt (ze word 12 mei opgevoeld)
maar hoe groot schatten jullie de kans in de het veulen tussen maandag en vrijdag geboren word?
ik ben dan namelijk op vakantie, ik zelf denk-hoop dat er dan niets geboren word omdat dr uiers dus nog helemaal niets zijn is dit reeel of niet?
( ps. jullie hebben hier te maken met echt een leek op het veulengebied dus graag rekening mee houden. Vork )

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 23:15

Siena heeft de hele verdere avond voor zich uit staan puffen. Ze heeft ook wel gegeten, maar ze heeft misschien in totaal een uur gegeten en nog wel 4 uur staan puffen. Het zweten is niet erger geworden. De uier lijkt iets vol te lopen, maar het kan ook zijn dat ik dat wil zien. De banden waren vanavond een stuk losser. Ze had weer slijm uit de vulva. Ik ben erg benieuwd vannacht, in elk geval minder saai dan de afgelopen nachten.
Tot morgen! Anderen wakers ook succes!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 23:52

hier ook nog steeds geen vooruit gang met Lowara, ze is lekker hooi aan het eten..
wel mijn 5000ste berichtje Knipoog ( gods.. ik begin echt irritant te worden zeg! het moet niet meer te lang duren!)

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 00:27

Ik denk dat de dames toch het Macy boek ergens in de stal hebben liggen Knipoog .
Ik zal aan HM Famosa vragen om een boek te schrijven hoe het wel moet. Dit wordt een betere bestseller dan het boek van Macy Tong uitsteken .

Suk7 allemaal!!!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 07:30

PhiaBink schreef:
Ik zal aan HM Famosa vragen om een boek te schrijven hoe het wel moet. Dit wordt een betere bestseller dan het boek van Macy Tong uitsteken .

Dit wordt een hit Ja !! Vooral bij de baasjes Knipoog .

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:23

Gefeliciteerd chocochanel
Faniek: gefeliciteerd met je twenter!
Lowara: zo wat een uiers al al die voortekenen en nog steeds geen veulen Bloos!
gefeliciteerd liberty lief veulentje!
Annetje: zo zij is lenig in der staart!

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:37

En Sjen??? Een veulen???

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:56

Phiabink: Doe mij maar dat boek! Geef ik die direct door aan mijn pony.

Sjen:????Ben zo benieuwd of sienna nu een veulen heeft.

Lowara: Je foto's waren toch ook weer heel duidelijk. En die buik.....daar moet toch binnenkort wel wat uitkomen.

Annetje:Jeet die staart! Heb dat bij mijn merrie niet geprobeerd.

Myrdal: Ook geen koninginnedag veulen.Jammer zeg. Dus ze is rustig geweest vanacht?

Cute: Bij jou merrie ook nog rustig?

MEavey: oh daar doen we het dus voor!Liefffffffffffffffff.

Shamalarabs: Spannend!!!! Hoe is het nu met d'r?

Vrijalover: Ook nog niks? Ze laten ons we wachten zeg.

Van bren heb ik geen nieuwe update. Ik ga zometeen even heen. Ben in elk geval niet gebeld door staleigenaren.
Vanavond dus weer update.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:58

alvast heel erg soory, ik denk dat het hier niet hoort, maar ik weet het anders niet.

ik heb een vraag en hoop dat iemand hier antwoord op heeft. onze merrie heeft gister een veulen gehad, maar het is overleden. nu heb ik het dood gevonden maar het is duidelijk dat ze wel geleefd heeft. nu keek ik haar nog na en ik vond haar navelstreng wel heel erg kort. zou ze hierdoor overleden kunnen zijn? alvast bedankt.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:58

even aanvinken om te volgen Bloos

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 10:08

@ Hannelore: Ja, ze is vannacht erg rustig geweest, diep in slaap.

Vandaag gaan al haar paddockvriendinnetjes het land op, dus er komt 1 nieuwe bij Myrdal om gezelschap te houden. Eens zien of Myrdal dat wel leuk vindt. Het is wel een lieve merrie hoor die erbij komt, ik weet alleen niet of mevrouw daar wel zo blij mee is. Nou, vanavond moet ik werken, maar ik heb al oppas geregeld (heb ik geen kinderen, wel oppas Haha! ).

Hoe is het met de rest van de dames?

@ Elinax21: Tja, dat is heel moeilijk om te zeggen, het beste kun je de DA vragen. Wel sneu, sterkte ermee. Hoe is het met de merrie?

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 10:10

met de merrie gaat het goed. ze is verder gezond en schoon. we hebben haar gister afscheid laten nemen en het veulen savonds begraven. had hier trowuens nog een discussie over. het is toch beter dat ze afscheid kan nemen ipv het veulen direct weg te halen?

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 10:17

Zeker weten, nu weet ze dat het veulen dood is en zal ze er eerder overheen zijn.

Trouwens, ben ik evrgeten te melden: Hiep Hiep Hoera!!!
Myrdal is vandaag 11 jaar geworden, laten we hopen dat ze mij een leuk kadootje geeft!!!

(Het is vandaag de dag van de arbeid, dat moet toch wel inspirerend werken zou je zeggen)