Wat een lieve foto Phileine. Ja het was warm. Naku stond ook te zweten op stal. Was het bij jullie ook zo aan het onweren rond 23:00 uur?
Luna succes! Hopelijk laat ze jou niet al te lang wachten.
Ik was weer eens laat en dan natuurlijk even knuffelen na een drukke dag en weinig tijd voor de paarden dus dat haal ik dan met voeren de tijd weer in. Dus ga maar eens slapen..
Succes weer voor alle wakers!! We staan stil in de fabriek dus kan eindelijk een rustige bijleespost maken
Kayabo, dat kan toch ook niet lang meer duren nu
MallyBelly, Dat zullen ze wel lekker gevonden hebben, het zou woensdag ook 23 graden worden dus denk dat ik dan ook maar eens ga kijken of ik ze een lekkere wasbeurt kan geven
kyrkelover, Je merrie staat er ook zo relaxed bij haha
AnsoDM, kijk der gaan lekker fanatiek, die stippel billen zijn zo leuk
lonniejj, hoeveel dagen is ze drachtig?
kiko, idd deden wij ook en mijn moeder is het gewoon ook gelukt en ze stribbelde al zooo veel minder zo fijn
Annash, wat een onwijs gaaf veulen is die van jou! Ook die kleur zo diep en zacht valk, prachtig!
nieky1993, wat een leuke naam zeg! Hopelijk word ze snel rustiger en trekt ze zich er niet zo veel meer van aan!
Cremaeli, gefeliciteerd
Dais_, wat naar zeg hopelijk heb je veel plezier van je aangekochte veulentje, hele begrijpelijke keuzen
Phileine83, oh dat is minder, het warme weer helpt ook niet natuurlijk Hoeveel dagen is ze?
Gefeliciteerd met alle knappe veulentjes Ik blijf maar geduldig wachten, 330 dagen vandaag en haar uiers zijn toch aardig vol gisteren ook wat opgedroogde melk aan haar benen.. ze slaapt heel veel
lonniejj
Geplaatst: 01-05-24 04:19
Gefeliciteerd AZ!
Dais_
Geplaatst: 01-05-24 04:40
Gefeliciteerd Cremaeli, AZ en Luna
Phileine, ze heeft het er maar zwaar mee. Het is ineens ook zo warm!