Zie je verder nog veranderingen aan haar uier? Ik zou er ook rekening mee houden dat het veulen mogelijk vannacht al komt. Ik denk in elk geval niet dat het nog tot woensdag duurt.
Ik denk ook dat het vanacht gaat gebeuren. Aan de uier zie ik niet veel veranderingen. Hij voelt wel hard momenteel, en het "vocht" komt er heel makkelijker uit.
Mijn mama en ik zetten ons gsm beiden op lukd voor als het alarm afgaat en de camera brand heel de tijd met lichten aan op stal zodat we haar goed in het oog kunnen houden
goeroe
Geplaatst: 28-04-18 21:06
Spannend, ik zou haar niet meer uit het oog verliezen. Hopelijk komt het veulen snel. Veel succes!
Dankjewel iedereen. Voorlopig staat ze te grazen. Ik ga nu wat rusten terwijl mijn mama nog al haar series kijkt. En ga terwijl mijn wekker af en toe zetten maar makkelijkst zou het alarm zijn natuurlijk
Hihii ja hoor alles prima gegaan, veulen staat al recht en heeft al gedronken, moeder is echt goed beschermend en zorgt er goed voor. Zitten nu in stal zodat ik ze in de gaten kan houden met camera