Bedankt iedereen voor de lieve woorden. Merrie maakt het goed gelukkig. Is vooral moe en lijkt wel of ze nog niet echt durft te gaan liggen slapen. Temperaturen haar 3x per dag en de uier slinkt ook al.
Gefeliciteerd CP, wat een vlotte! En een leuke naam!
Kabayo
Geplaatst: 10-04-24 08:15
Eclare fijn dat het met de merrie goed gaat. Knuffel voor je vriendin. Wat een nare eerste ervaring van het fokken. Zelf ook meegemaakt helaas met mijn eerst gefokte veulen. Alleen ik ben ook de merrie verloren. Het gaat je niet in de koude kleren zitten
Cantodea ben benieuwd naar een foto! Fijn dat het zo goed gaat. Hoeveel dagen is kayleigh?
Kyrkelover nog geen hars? Wanneer verwacht je het ongeveer?
Hier tellen we de dagen door. Nog niks spannends. Hoeft ook niet met 303 dagen
moner
Geplaatst: 10-04-24 08:21
Cp gefeliciteerd, mooi veulen Eclaire altijd zo verdrietig als het op het laatste moment mis gaat, sterkte voor de merrie
Ik had de magere merrie daar weggehaald omdat ik niet wilde dat ze dood zou gaan, met geen plan. Nu ze zo hersteld is overweeg ik haar toch te insemineren. Ze is 20 jaar,aar wel ster preferent. Dan moet ik wel een andere keuze maken en een jonge merrie verkopen. Onze riekah wordt dit jaar 3 en ze heeft zo'n fijn karakter, dat ik haar eigen wel een mooi plekje gun
Sterkte eclare voor jou en je vriendin. Gelukkig gaat het met de merrie wel goed.
Hier nu dag 318, uier is na dag 314 geslonken. Ergens wel blij om, want ze was nog niet voorbij de 320 dagen en in het tempo waarin ze vulde ging ik me bijna zorgen maken.
Ze moeten nog even wachten om naar buiten te mogen want ik ben vanmorgen niet thuis. Het is wel echt heerlijk weer dus hopelijk blijft dat vanmiddag zo dan kan ze even de beentjes strekken. Zal ze fijn vinden denk ik want ze racet en bokt de stal door
Eclare sorry ik kon het gisteren niet opbrengen om te reageren maar wat ontzettend verdrietig. Zoiets is gewoon dikke vette pech.
Cp een leuke naam voor je knappe kleine meid
Geen merries die het verder spannend hebben gemaakt vannacht?
Ik vind het toch wel een bijzondere gedachte dat er over 1 of 2 weken gewoon een klein persoontje bij is hier en dat ik nu nog geen idee heb wie dat is.
Hier begint de merrie zich voor te bereiden. Uiertje vult gestaag en af en toe lijkt koliekerig. Banden zijn nog niet slap genoeg dus voorlopig komt er niks. (Hoop ik)