Goed dat je alert was Nieky. Zo zie je maar hoe snel en stiekem het kan gaan anders.
Janine Gefeliciteerd!! Alles goed verlopen?
Wakers en nachtbrakers.. sommigen van jullie moeten wel ogen op steeltjes hebben inmiddels.
Veronia doet het rustig aan, dag 306 en nog niet aan haar uier begonnen. Nog maar 2 weekjes tot veilig, dat klinkt wel al mooi dichtbij. We zijn inmiddels ook begonnen voor 2025. Elonia is gisteren geïnsemineerd, dus ook weer spannend of dat is gelukt!
Het is een merrie veulen! Kan zelf haast niet geloven.
Nageboorte is eraf en veulen is goed op weg naar drinken. Volgens mij had ze al paar keer de speen te pakken.
Moeder is heel gek mee en liever ook niet teveel erbij.
We wachten even op de darmpek zo
Wat de kleur is geen idee, dacht geen dubbel verdunde maar ze kleurt nu heel licht. Denk een hele lichte valk gezien haar staartje en puntjes van de oren. En een hele mooie bles
Ja echt sorry voor het voordringen Voelt altijd zo banketstaaf. Vooral omdat er zoveel merries ook echt al spannend maken.
stal_HD
Geplaatst: 18-03-24 07:42
Janinevv gefeliciteerd. Prachtig. Op het eerste gezicht zeg ik palo, tot je de donkergerande oren noemde. Ik ben benieuwd.
Nieky wat een geluk. Zo zie je maar hoe snel het weer kan gaan.
Ik wacht nog wel een poosje op de veilige datum. Al vond ik de datum rond 240 echt spannend. Toen is het bij flirt vorig jaar mis gegaan. Maraya is nu 259 dagen. Draagt hoog en rond.
Gefeliciteerd!! N goeie nacht Wij zitten pas op 234.. 't kruipt voorbij.
nieky1993
Geplaatst: 18-03-24 07:50
Janinevv gefeliciteerd ben benieuwd naar het kleurtje als ze opgedroogd is.
Voor de rest een aantal fopmerries zo te horen . Hier was het ook een relatief rustige nacht voor Fleur. Nu eerst werken en dan ook droog foto's maken van de kleine man
Jaaa droogfoto’s, of filmpjes, dat mag heus. Er begint eindelijk wat doorloop in de lijst te komen. We zitten hier op 297 dagen. Alle voorbereidingen druk aan de gang, merrie bevalt dit jaar in mijn nieuwe opfok stal dus extra rekken besteld voor de voer opening, halster alarm en veiligheidshalsters zijn binnen van vriendinnen opgestuurd gekregen. Ph teststrips, flesjes.. ik ben druk bezig geweest met het weitje waar ze in komen, blaadjes en takjes eruit, kraters opgevuld met aarde, ingezaaid, kunstmest gestrooid. Soort van xxl nesteldrang
splenius
Geplaatst: 18-03-24 07:57
Gefeliciteerd met de geboorte van de veulens Mijn merrie was vrij rustig vannacht. PH is wel aan het dalen vanmorgen was hij 6.3. Gisterochtend 6.5 en vandaag 6.3 Dus als hij zo blijft zakken moet het toch wel deze week komen.
Het lijkt erop dat het toch dubbel verdunde merrie is, waarschijnlijk Perlino. Smokey Cream denk ik niet maar zou ik moeten testen. Voor cremello lijkt ze mij veel te donker
kiko
Geplaatst: 18-03-24 08:31
Janinevv schreef:
Ja echt sorry voor het voordringen Voelt altijd zo banketstaaf. Vooral omdat er zoveel merries ook echt al spannend maken.