Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dabo schreef:Ik kreeg hem van Brenda! via haar mobiel naar de mijne gestuurd.. had jij hem naar die van haar ge-bluetooth't dan...? Leuke uitvinding, bluetooth
Morgen ga ik mee naar Bo. Denk dat we wel wat foto's mogen maken...? Plaats ik ze later hier wel weer..
Dabo schreef:Ik kreeg hem van Brenda! via haar mobiel naar de mijne gestuurd.. had jij hem naar die van haar ge-bluetooth't dan...? Leuke uitvinding, bluetooth
Morgen ga ik mee naar Bo. Denk dat we wel wat foto's mogen maken...? Plaats ik ze later hier wel weer..
ShirleyA schreef:Dabo schreef:Ik kreeg hem van Brenda! via haar mobiel naar de mijne gestuurd.. had jij hem naar die van haar ge-bluetooth't dan...? Leuke uitvinding, bluetooth
Klopt had m naar Bren de stuurt. Het was echt zo bizar dat ik er n foto v wilde. Ik hoop dat je foto's mag maken van Botje.
Dabo schreef:Ja, het is gewoon een schatje! Een eigenwijze opdonder!!
Foto's komen wat later hoor Bren.. Ik heb er nu ff de puf niet voor.....
Rachelll schreef:Leuke foto's en fijn dat het weer helemaal goed gaat
Leo_American schreef:Hey, heb je hele topic doorgespit. Wat een nachtmerrie zeg! Ik ben blij voor je dat je paardjes morgen weer naar huis mogen. Zo'n lekkere knul wil je natuurlijk niet missen!