Hoera!!! [naam] toch eerder!!! :P

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoera!!! Bibi toch eerder!!! :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:04

Hoi Allemaal, ben ik weer even! ga zo weer terug naar stal, hoop kraamvisite! Haha!

@ FlyingHigh: papa is Kidd Smart Manor, een buckskin quarterhengst die vorig jaar rond deze tijd naar NL is gekomen vanuit Canada. Het is een kleinzoon van Smart Little Lena.

Het wordt nog mooier: het veulen heeft een soort cremewittige ogen (de irissen dan he). Volgens die dierenarts (was ook spontaan in luv met t 1e veulen van dit jaar voor zn praktijk) blijven de ogen zo (hebben jullie daar ervaring mee???)!!! Dus een buckskin met lichte ogen!!! Hyper! De vlek lijkt t momenteel net wel of net niet te halen, of het eronder roze is ga ik straks even checken!!!

Nog een geluk: een stalgenootje van me doet de fotovakschool en had toevallig haar spiegelreflex mee, ik wilde de kleine en mams even door de sneeuw laten wandelen en dat leverde prachtige foto's op. Omdat ik niet erg handig ben met de foto's heeft zij beloofd vanavond nog wat mooie foto's in dit topic te zetten...

Nog even geduld dus...offehhh kraamvisite!!! Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:23

WHAAA!! Súper! Wauw! Ik had echt niet verwacht dat Bibi eerder zou zijn dan Pepsi of Simply *LOL* ! Heeft de merrie iedereen toch mooi weer verrast Knipoog.

Net zoals iedereen hoop ik snel foto's te zien Haha!!

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan Party!! !

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:38

Proficiat!! Lijkt een fantastisch mooi veulen zo te horen!

Ben zeer benieuwd naar foto's!

Veel plezier ermee;

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:37

Mac schreef:
Boldly schreef:
Is Bibi een Quarter? Dat wist ik helemaal niet? En gedekt door een Paint? Of is het een crop-out?

Skippy is al het moois van haar veulen aan het afkijken denk ik Haha! dus die zien we voorlopig niet Knipoog .

Bibi is een breeding stock Paint en is gedekt door een Quarter! En dus toch een vlek! Super he?!

Oh wat grappig zeg! Is me helemaal ontgaan..

Ik ben nu helemaal benieuwd! En een vlek uit twee solids..!

Geeft dat ons hoop...?!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:28

Wat super joh! Dat het nog een goede hengst mag worden KnipoogGefeliciteerd!

Gioiello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:34

Hier dan een foto van Flake.
Vreselijk leuk ventje is het Haha!!!
Afbeelding
Ik probeer morgen hier nog wat foto's op te zetten (computer doet weer eens raar).
Groetjes Nanda
Laatst bijgewerkt door Gioiello op 03-03-05 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:36

WOW Wow! wat een heerlijk koppie en wat een prachtige foto!!
Méér méér Cheese! !!

En ik kom zeker weten op kraamvisite. Maar ik heb liever dat Pepsi eerst even dat kind eruit plopt zodat ik niet op hete kolen zit ...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:42

Ja, hallo!! Maar 1 foto???????? Is zijn oog nu echt blauw?? Super gaaf koppie!! Ik wil meer, veel en veel meer foto's!! Geef die computer een schop en zet ze erop Haha! !

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:44

OH! Wat een leukerd! Maar ik wil meer! Het hele lijfje! en dat kleine vlekje!

Wat een mooie kleur Vingers aflikken !

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:48

Gefeliciteerd hij is echt PRACHTIG!!!! Meer foto's!!!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:50

Wat een plaatje!!!
Apart kleurtje ook, zeker met zo'n kleur oog *LOL*

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:55

WAUW wat een spettertje!!!! Wat zal dit prachtig staan naast je Black merrie!!!! OK dan!

Ik wil nu echt meer meer meeeeeeeer foto's!!!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 23:08

GEFELICITEERD!!!
Wat een scheetje zeg, wacht vol verwachting op de foto's die nog gaan volgen Ja

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 23:30

WAUW!!!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 23:39

I am in LOVE Lovers Kwijl
Wat een lekker dinge zeg!!! Wees er zuinig op!! Zien we hier een a.s. dekhengst Schijnheilig

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 00:52

Potverdikke wat een knapperd!! Van harte gefeliciteerd hoor! Naam vind ik ook geweldig, probeer dat ook in z'n 'officiële' naam te houden (niet alleen vanwege het weer, maar ook die ene 'flake' op z'n buikie).

Tipje: om goed te kunnen zien hoe groot de vlek is, kun je de vlek ook eerst alleen nat maken, dan kun je beter zien tot waar de roze huid loopt. Zorg met foto's maken van de vlek dat je er eerst ruim voldoende hebt mét haar (beter 10 te veel dan 1 te weinig) want als je'm éénmaal geschoren hebt kunnen die foto's niet meer over op dat moment.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 07:55

Wat een mooie kleur, mooi hoofd! Ziet er heel mooi uit!
Succes! En ik wil meer fotoooooooooooooooooo's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 07:59

Hoi Allemaal!

@ Nanda: superbedankt!!! O wat ben ik blij dat je gisteren je camera bij je had!!! Kleine [naam] nog geen dag oud en dan al fotomodel!!! Haha!

Ja, zijn ogen zijn echt de kleur zoals je op de foto ziet. De Iris is een beetje wit-achtig. Hebben jullie er ervaring mee? Zouden deze ogen nog verkleuren???

Ik ben echt ontzettend trots op die kleine!!! Lovers Hij heeft ook echt een leuk blesje, dat zie je op deze foto wat minder goed, maar er komen echt meer foto's!!! Ik ga zo ook even wat foto's mailen naar Jeddah of Wendy en dan willen zij ze erop zetten!

Ik ben trouwens minstens zo trots op [naam]! Jeetje, haar eerste veulen, dan al gelijk zo'n goede moeder en ze laat ons er nog bij ook (wel met moeite, maar toch!) Ook liet ze t veulen al gelijk goed drinken, daar was ik ook erg blij mee!

Oh wat heb ik een mazzel!!! Haha! Hyper! Ja *LOL* Pling Lachen Go jij! Go jij!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 08:15

'K Ben verliefd!!! Gefeliciteerd..............super moppie!!!Meid, je hebt een ongelooflijk mooi veulen naast je merrie lopen! Hij heeft inderdaad minstens 1 blauw oog!!! Dat blijft zo, absoluut!

Heppie al meer fotootjes?? Ik ( Clown wij, hahahahha) zijn heeeeeelemaal niet nieuwsgierig!
Geef je een gil wanneer het kraamfeest is?? Ik kom vast en zeker kijken, A'doorn is in de buurt.... Bloos

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 08:31

FlyingHigh schreef:
Geef je een gil wanneer het kraamfeest is?? Ik kom vast en zeker kijken, A'doorn is in de buurt.... Bloos

Jaaaa ... gezelli! Buurtfeest!!

Skippy, je hebt echt alle reden om trots te zijn op je merrie en het resultaat is er 1 maar de meeste mensen alleen maar van kunnen dromen!! Mazzel is een understatement Haha! !!

Ben trouwens ook wel benieuwd naar de papa. Heb je daar ook een foto van? Ik ken 'm niet Bloos .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 08:44

Whaaaaa: ik heb een buckskin met 2 aparte ogen!!!!!! Hyper! Wauw!!!!!! Hoe kan dat nou eigenlijk, t is niet wit rond z'n ogen ofzo (Jeddah help!!!!)?

o o o wat een mazzel heb ik!!! Bloos

Ik heb net foto's naar Jeddah gemaild...zij zal ze vast in de loop van de dag wel plaatsen.

Enne kraamfeest...als je zegt wanneer je wil komen, zorg ik voor beschuit met muisjes!!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:22

Er staat een foto van de hengst op www.mmwesternriding.nl, klik op foto's en dan is het de onderste foto. Let wel...de hengst is op de foto iets ouder dan 3 jaar. Hij was daar net een paar maanden in NL, vorig jaar is hij rond februari dacht ik naar NL gekomen vauit Canada. Hij heeft geen shows gelopen en zal dat ook niet gaan doen, maar ik vond het een erg mooie hengst. En aanleg voor de reining had hij zeker. Hij stond daar in training en maakte al mooie stops voor een "beginner"!!!!
Zijn naam is Kidd Smart Manor.

Kobus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:52

Wauw, wat een mooi veulen. Gefeliciteerd!!!!!! Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:57

Je merrie is een breedingstock maar een 'effen' paard wil niet zeggen dat het geen 'bont' gen kan dragen. Soms uit zich het (helaas) alleen niet in vlekken.

Jouw merrie draagt dus een overo gen waardoor je veulen nu een vlek heeft én blauwe ogen (en ja, die blijven blauw. Waarschijnlijk worden ze wel nog iets 'duidelijker' blauw dan dat ze nu zijn).
Stel dat hij z'n vlekje niet gehad had, maar wel die blauwe ogen, dan had je nog bijna zeker kunnen zeggen dat'ie toch overo is. Helaas gelden alleen die blauwe ogen niet voor het regular registree, daar heb je dus echt dat ene vlekje voor nodig.

Ik weet niet of je je merrie voor het OLWS hebt laten testen, maar dat ze nu een bont veulen heeft gegeven betekend wel dat ze dus het overo gen draagt en gezien haar stamboom dus waarschijnlijk ook Frame is. Dat wil dus zeggen dat je er in de toekomst geen hengst op moet zetten die ook drager is. Om het zeker te weten kun je haar natuurlijk altijd nog laten testen...

sarahlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:25

Gefeliciteerd!!!! Toch nog een veulentje ondanks de kou.
En wat een leuke naam ! echt een schatje!