[HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlaskaTorrie
Berichten: 304
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:52

Gefeliciteerd Kabayo! Erg gave hengst!

Ik ben ook niet heel erg thuis in de KWPN-lijnen...vroeger beter, toen ik nog veel met dressuur- en springpaarden werkte..

MaritB, grappig genoeg is jouw nieuwe verzorgster mijn nichtje..kreeg de foto's van Gwen doorgestuurd en er begon een belletje te rinkelen...

Inowa...al beweging bij Pepper?

Dustinlover...welke camera heb jij genomen?

Tinniie...wat is dat veulen mooi opgedroogd...ben benieuwd naar de volgende! Flinke puntbuik idd..

Ceasar...hoop dat de kleine met pleegmoeder het zo goed blijft doen...al een hele opluchting iig...

MaritB

Berichten: 8648
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:01

AlaskaTorrie schreef:
Gefeliciteerd Kabayo! Erg gave hengst!

Ik ben ook niet heel erg thuis in de KWPN-lijnen...vroeger beter, toen ik nog veel met dressuur- en springpaarden werkte..

MaritB, grappig genoeg is jouw nieuwe verzorgster mijn nichtje..kreeg de foto's van Gwen doorgestuurd en er begon een belletje te rinkelen...

Inowa...al beweging bij Pepper?

Dustinlover...welke camera heb jij genomen?

Tinniie...wat is dat veulen mooi opgedroogd...ben benieuwd naar de volgende! Flinke puntbuik idd..

Ceasar...hoop dat de kleine met pleegmoeder het zo goed blijft doen...al een hele opluchting iig...


Leuk! Ze zei al wel dat haar tante ook een veulen op komst heeft en endurance rijdt :De

Leuk klein wereldje zo!

Vulina

Berichten: 6466
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Burdaard

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:09

Gefeliciteerd Kabayo, waarom win ik nu nooit een dekking van 1 van mijn gewilde hengsten :P

Ik zit wel al een tijdje in de KWPN dressuurders, maar minder in de springers. Ik heb vorig jaar de Numero Uno merrie gekocht en heb dit jaar nog een spring merrie gekocht voor de fokkerij. Ik probeer me er zo goed mogelijk in te verdiepen, maar er zijn zoooo veel hengsten! Ik hoop dus, met dek advies, de juiste keuzes te maken :j

Setteli, heb je nog wat gehoord van Jazzy?

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31337
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:13