Ja, als je bij zn rechter (links voor de kijkers) oor kijkt, zie je vocht. Odess heeft dan net weer eens haar bijzondere 'drop water on the baby'-act gedaan
Vond hij niet zo grappig en hij schudde zn hoofd 
@ Jeddah, herken je helemaal niet met die nieuwe ava
Ja ik wou toch iets aparts, voor mij betekend dit iets van een levendig, en snel en opgewekte kleine van Odessa, die vrolijkheid brengt
(Heeeeel vrij vertaald: Allegro = snel, opgewekt, vrolijk en levendig en Assedo = Odessa) Had het gevoel dat ik haar toch wat credits moest geven voor de, voor haar toch behoorlijk zware en moeizame, 11 maanden dat ze hem gedragen heeft
Bovendien loop ik dan niet met 1 van de 100 allegro's op de keuring, hij is anders 
@ Mac, spuit 11??
Ik ben verliefd op dat tandloze bekkie van hem. Ik smelt gewoon als ik die foto zie 
@ Faniek, we moeten ze maar uit elkaar houden, anders trekken ze nooit meer een normaal hoofd 
Ik hou niet meer op met lachen. Mijn vriend vond zelfs dat ik zo blij en vrolijk en totaal niet lichtgeraakt was de afgelopen dagen, terwijl ik dat wel hoor te zijn (ahum
) Maar hoe kan je, als je weet dat er zo'n mooi stel rondloopt en dat ze allebei van jou zijn