leuke naam??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quine
Berichten: 41
Geregistreerd: 04-07-04

leuke naam??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 18:03

In de manege waar mijn paard staat, kwam er in mei een nieuw paard bij: Liberty. De manege-eigenares besloot het paard voor zichzelf te houden, maar ik mocht het rijden. Na een paar maand bleek het paard zwanger te zijn. De vorige eigenaar beweerde dat dat niet kon. Maar Liberty was wel degelijk zwanger, want vorige week is ze bevallen van een stevige zoon. De eigenares vond dat ik meter mocht zijn, en dus moest ik snel-snel een naam zoeken. Het is Freedom of Speech geworden (omdat ik vond dat dat goed paste bij Liberty). Nu wilde ik de mening van de Bokkers eens horen over die naam (hoewel het te laat is om die nog te veranderen... Knipoog )

een trotse meter *LOL*

Quine
Berichten: 41
Geregistreerd: 04-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 22:21

hmmmm, weinig reactie precies. kzal er morgen wat foto's van nemen, mss kunnen jullie dan zeggen of de naam bij hem past! zou leuk zijn!

Aniita

Berichten: 827
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:07

Wat is de uiteindelijke naam geworden ??>> Freedom of Speech???

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 01:46

Vind Freedom wel erg leuk Haha! ken trouwens een paardje dat zo heet. maar speech is ook erg apart Lachen

Quine
Berichten: 41
Geregistreerd: 04-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 10:55

bedankt voor de reacties. Tof dat jullie het een leuke naam vinden. Het is idd "Freedom of Speech" geworden, maar in de omgang wordt hij gewoon Freedom genoemd (zou wat te lang worden anders ). Zijn volledige naam zal waarschijnlijk alleen maar voor de wedstrijden gebruikt worden, maar dat is nog wel even afwachten natuurlijk Lachen

March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 14:30

AntoNLoveR schreef:
Wat is de uiteindelijke naam geworden ??>> Freedom of Speech???


Ja zo zat ik eerst ook te denken maar dat is de volledige naam Knipoog

Quine
Berichten: 41
Geregistreerd: 04-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 19:12

haha, ik had eerst niet door dat dit voor verwarring zorgde... Knipoog

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 19:25

Vind het wel een grappige naam, opzich wel passend!! Knipoog
Frespe...

Linnus

Berichten: 508
Geregistreerd: 19-10-04
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 13:03

Heey leuke naam, ik vind zo'n langere namen altijd wel chic staan!!! mare veel succes met het veulen...en niet twijfelen over de naam!! dara is niks mis mee Lachen

Flip

Berichten: 1576
Geregistreerd: 25-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 16:18

als het veulen dit jaar is geboren moet het eigenlijk met een z beginnen als hij niet in het stamboek word opgenomen hoefd dat niet maar het is dan wel leuk ik heb 2 veulens een naam mogen geven en heb ze zivago en zippy genoemd.

Quine
Berichten: 41
Geregistreerd: 04-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 19:38

hij wordt niet in het stamboek opgenomen. de vader is onbekend, en de moeder heeft geen papieren (maar 't is wel een knappe Lachen ). En het veulentje zelf is ook leuk! 'k Vind jouw namen ook wel leuk, Flip. Vooral Zippy klinkt tof! Lekker speels... Knipoog

Flip

Berichten: 1576
Geregistreerd: 25-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:11

jah he maja die is jammer genoeg overleden:( het was egt een knap ding maja nix aan te doen he hij was trouwens wel heel speels dus zn naam paste wel nog heel veel plezier met je veulen enne jouw namen waren oowk leuk hoor