miskraam?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

miskraam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 16:07

ik heb een vraagje.
Pukkie is drachtig, maar had vorige week buiten dr stal een vieze plek. ( op de grond). Ik vroeg aan de eigenaar wat het was, en die zei dat het plas van haar was. (het was uit de stal :S ) Nou geen zorgen proberen te maken.... Maar zondag: ik ging dr staart borstellen, en ik zag dat dr hele "spleet" vies was. Het kwam niet uit de anus, maar echt uit de spleet...

Dr staart was ook heel smerig, en nu ben ik bang dat ze een miskraam zou hebben gehad...

*ze is ook de laatste tijd dunner geworden, maar dat komt denkik ook omdat ik haar meer en langer longeer*

wie ken me helpen?
en ik wil me er niet veel mee bemoeien, dus ik ga geen DA er bij halen...

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:17

Als je echt denkt dat het een miskraam is.. kan je beter naar de DA gaan hoor. Die weet het wel zeker

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:43

Van plas kunnen ze ook behoorlijk vies worden hoor Lachen Als je zekerheid wil moet je de VA laten scannen/opvoelen, meer mogelijkheden zijn er voorzover ik weet niet...

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:52

Hoe ver zou ze moeten zijn?

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:56

Ik dacht het pas geleden ook bij mijn merrie, er lag een grote plas voor haar stal, en het rook niet naar urine, maar heel zoet, ik dacht: ohh nee dat is vruchtwater, ook haar vagina was bloederig en stond iets wijer open, en haar uiers waren wat dik.
Toch was het urine, het veulen lag op haar blaas, daardoor plaste ze erg veel, en werd haar vagina wat wijder.
De dagen erna was haar vagina weer normaal, en ging ze minder plassen. En het veulen zit er nog steeds! Dus ik zou je niet teveel zorgen maken, en als je toch twijfelt.. de dierenarts raadplegen idd.

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:33

merrie van een kennis van ons had een miskraam gehad..
lag dan ook bloed en alles in de wei..
dus denk dat je het dan ook kan zien..
maar je kan altijd beter even DA erbij halen om het zeker te weten..

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:55

Idd effe checken bij de DA, ik hoop dat een miskraam niet het geval is

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:34

ik hoop het niet voor je Lachen
laat het wel weten wanneer je het weet he!!
wil het wel graag weten!

CaLiMeR0
Berichten: 62
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 23:56

Ik hoop het ook niet maar dat ze dunner is geworden zo kunnen zijn omdat er een kind in der zit.. die eet van de moeder.. geef genoeg voer aan je paardje!! anders gaat de moeder flink achteruit! ik heb het zelf ook gezien maar over die vieze plek; ik zou het niet weten. laat van je horen hoe het is afgelopen suc6!