Hoe denken jullie dat ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:19

Oei, ik loop ook al zo te dromen!! Ik heb Paints, en het is de bedoeling dat het veulen bont wordt, daar hoop je altijd op, maar bovenal hoop ik natuurlijk dat het correct is (gezond gaat zonder zeggen natuurlijk!!!).

Ik hoop stiekum op een vosbonte merrie veulen (mama is zwart, papa is Vos bont), maar om de een of andere reden verwacht ik een hengst veulen die niet bont is, mara in mijn hoofd wil het beeld nog net verschijnen of ie nou zwart of vos is Verward !

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:29

Loolapelooza schreef:
Ik heb nog geen tijd gehad om op je pb te antwoorden, maar Jezus wat een massale hengst heb je gebruikt jeddah! Bloos!
Dat belooft wat, kan niet anders. Haha!


Kannjer he?!! Haha! Bloos!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 22:07

Palo x vos is ook makkelijk, palo of vos Knipoog Haha! !

Door wie heb je Daisy gedekt? Ik hoop voor je dat je een gezond veulen krijgt, kan me voorstellen dat je daar wat nerveuser bij bent!

Waarom kleine kans op bont? Is gewoon 50%!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:48

Bruin overheerst vos juist! Maar als de bruine de vos gen draagt heb je 50% kans op Vos, anders wordt ie bruin (zwart is ook nog mogelijk).

Rina, al heeft Feline maar 1 Paint ouder, dat heeft er echt niks mee te maken hoor! Zelfs Crop Out Quarters fokken braaf 50% bont door! Je hebt gewoon 50% kans op bont. 3 veulens is echt niet genoeg om statistisch te zijn. Gooi maar eens Kop en Munt, kan best dat je 3 keer achter elkaar Kop gooit, maar dat wil niet zeggen dat je meer kans op Kop hebt! Er zijn zat verhalen van merries en hengsten die 5 BS achter alkaar geven om daarna weer een rits bont te geven, het is 50% kans, maar niet om en om, je kan ook eerst 10 bs hebben en later 15 bont en dan weer 5 bs.

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers