Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirgino schreef:ik erger me dan ook aan de verering in het andere topic,alsof eppie38 het diertje gered heeft en Yvonne de boeman is.
Cayenne schreef:al had eppie wel het beste voor met het veulen.
Mindim schreef:Jeetje een persoonlijke vete op Bokt, met elke partij een eigen topic. Joh vecht dat lekker persoonlijk uit irl.
Hoe het met het veulen gaat is dan wel weer interessant.
freyatjee schreef:wie heeft er een link van het andere verhaal?
ik kan het niet vinden SORRY!
mirgino schreef:ik heb met verbazing dat andere topic eerst gelezen en dan nu hier de andere kant van het verhaal.
ik vind dat TS het heel goed gedaan heeft om het veulen daar weg te halen.
nu heeft hij het veel beter.
en dat het vervoerd is in een busje...so what,het moest daar weg en het is er niet ziek van geworden.
in mijn ogen is TS gewoon de eigenaresse, zij heeft het veulen gekocht.
en dat het later bij eppie38 verder verzorgt is ,maakt haar natuurlijk geen eigenaar.
zij had Yvonne gewoon ook zelf overal bij moeten betrekken en niet het veulen naar zichzelf moeten trekken
ik erger me dan ook aan de verering in het andere topic,alsof eppie38 het diertje gered heeft en Yvonne de boeman is.
dat de kosten voor de eigenaresse zijn lijkt me duidelijk,maar ik zou het veulen echt niet voor de helft aan eppie38 geven ,alleen omdat zij nu de zorg op zich genomen heeft [ iets wat ze graag gedaan heeft ]
ik vind het andere topic een beetje raar overkomen.
ik heb ook een doodziek paard gehad en mijn stalhoudster heeft daar ook veel zorg aan verleend maar dat maakt haar geen mede eigenaar van mijn paard.