g*dver.. waarom moet het altijd mis gaan.. *snik*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:57

Ach meid, wat ontzettend sneu zeg en triest Huilen ....ik weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen...en je had er al geen goed gevoel over he!
Echt heel erg...veel sterkte hoor, ook al zal dat niet veel helpen, zoiets moet toch weer slijten.....gaat alles nu goed met meike?
En weten ze de oorzaak al waarom het veulen al dood was??
Laatst bijgewerkt door Stephany op 30-06-04 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt


Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:59

Heb je het veulen nog goed gezien? En wat was het voor een kleur en geslacht? Wat ontzettend baaaaaaalen zeg!!!

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:04

Ja, inderdaad! Maar je was daarvoor ook al wat ongerust he, misschien voelde je het toen ook al aan? Sterkte meid!!


Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:42

bri_girl schreef:
... wat ik trouwes wel btje scraal van de dierenarts vond is dat hij ons gewoon achterliet met een dood veulentje. we moesten m maar in een vuilnixzak doen en bij de weg zetten. maar als dierenarts zie je toch ook wel dat wij, half huilend, niet een lief dood veulentje kunnen opruime, maar ja, het moest maar, dus ik heb m in een vuilniszak gedaan met hulp van anne en nog een vrouw.. ik vond het wel erg moielijk.. zown klein ding, die het niet gehaald heeft. echt heel jammer!


jeetje, dat vind ik inderdaad wel lomp zeg Boos! , de DA kan toch wel een beetje meeleven met jullie, ik zou het ook niet kunnen hoor ....zo'n klein dood veulentje in een vuilniszak langsde weg zetten...

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:32

Ja, Anne dat kan ik mij heel goed voorstellen, dat zal je ook nog wel even blijven houden, dat als je er aan terugdenkt, je weer die verdrietige gevoelens krijgt...Daarom ook goed als je er met iemand over kan praten...hoe is het nu met Meike?

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:46

Is dat de reden dat je haar niet mag kopen? Dat is toch een vreemde reden? Waarom wil de eigenaar Meike niet aan je verkopen? Mag je haar van thuis wel kopen?

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:52

Graag gedaan hoor meid, ik kan mij heel goed voorstellen hoe je je moet voelen!!
Maar geeft hij een duidelijke reden waarom je Meike niet mag kopen, wat heeft hij er nu zelf aan???

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:04

En als je het nu weer vraagt Anne?Misschien wil hij haar nu wel verkopen...en het slaat inderdaad nergens op hoor, als hij vindt dat Meike niets waars is, waarom verkoopt hij haar dan niet? Verward
Hebben jullie dat ook wel eens gezegd tegen hem?
Hoe is het nu met Meike??

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:49

Gelukkig zeg dat het beter met Meike gaat!! Wat een opluchting!!! OK dan!
Wat een (zacht gezegd) rare man is die boer, heel jammer dat hij Meike niet aan jou wil verkopen..maar goed...als hij haar niet meer laat dekken, hoop ik dat het beter met haar zal gaan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, YvonneV en 8 bezoekers