Meike al een week over tijd.. *zucht*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Meike al een week over tijd.. *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 20:40

word echt ongeduldig Tong uitsteken
ze moest 23 juni ong. bevallen..en ze ploft zowat uit elkaar.. dr buik staat echt helemaal strak en is vreselijk dik.. Bloos ze heeft al vrij snel last van dr benen en nu kan ze helemaal amper meer lopen.. heel zielig Ach gut
elke dag heb ik t gevoel dat ze dr veulen heb.. en dan zie ik dr weer staan met dr bolle buikie.. Scheve mond hoop echt dat het snel komt.. vorig jaar voelde ik het ook al maanden van te voren heel erg trappen en nu helemaal niet.. maar.. dat zegt natuurlijk niks want bij de andere shet voelde ik ook niks en die is goed bevallen Lachen

k heb wel fotos.. krijg ze nog niet op de comp maar zal ze snel hierbij zetten.. echt te dik gewoon Bloos! Bloos

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:01

Ach, arme Meike! Scheve mond Een voordeel is dat het niet zo vreselijk warm is, daar moet je toch helemaal niet aan denken!
Nou succes en sterkte we horen het wel wanneer Meike bevallen is!
Hoeveel veulens heeft ze al gehad??

Teigetje008

Berichten: 1539
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: In het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:42

oeh, spannend! Dat je het veulen niet voelt bewegen is normaal, ze liggen al in de startpositie en er is haast geen ruimte meer in die baarmoeder om te bewegen... En het bijna niet meer lopen is ook normaal, de kruisbanden verslappen en dan valt de stevigheid van de achterbenen weg. Hou haar gewoon goed in de gaten. Ennuh, het veulen kan maar 1 kant op en hat zal er toch uit moeten! Succes met wachten!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 10:17

ze heeft wel al vaker veulens gehad.. zou niet weten hoe vaak... vorig jaar nog toen was t alleen in de sloot beland en overleden.. Scheve mond dus we hopen echt dat het dit jaar goed gaat... hebben dr voor de zekerheid zelfs bij de sloot weggehaald.. echt spannend elke dag maar.. zometeen duurt het nog 2 weken.. Scheve mond

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:20

Hihi, hier nog eentje die een tijdje heeft moeten wachten maar uiteindelijk is het vanmorgen dan echt gekomen. Nog net in de maand juni. Best mooie datum: 30 juni 2004.
Meid, volhouden is de boodschap!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 15:50