Zinclaire naar het land

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Zinclaire naar het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 22:03

Zinclaire ging vandaag naar het land. Op de manege waar ze geboren is, mocht ze maar een uurtje per dag naar buiten en er stond geen gras. Ze moet nu eerst even met haar moeder apart staan, maar ze komt bij nog 2 andere veulens te staan. kan ze lekker spelen.

Hier liep ze braaf in de trailer.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even een drafje.
Afbeelding

Afbeelding

He, een buurvrouw
Afbeelding

lekker uitleven
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

let op voorbenen van kind en mams
Afbeelding

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:32

Wat lekker voor ze. Dit is toch mooi om te zien he lekker buiten in de wei

dutchgirl

Berichten: 128
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:20

de foto's zijn toch erg mooi geworden Cheese!
ze vonden het heerlijk eindelijk gras maar aan het begin van de avond moest ik nog even mijn trailer op halen en toen liep mams al nerveus heen en weer,dus ik dacht al daar is iets aan de hand en toen ik bij het land aan kwam stond zinclaire buiten het weiland en mams was helemaal nat van het zweet wat bleek de eigenaar van het land had het stoom uitgezet en niet meer aan gedaan dus zinclaire was er door heen gegaan het vel van haar achter benen af gelukig niet diep alleen oppervlakkig ik kon wel huilen toen ik het zag Huilen na haar benen gewassen te hebben met betadine toch weer terug gezet en het stroom er weer op gedaan ze kreeg wel metteen door dat je er niet meer doorheen kan.morgen komt de DA even langs maar ik denk dat het wel mee valt Ach gut alleen was de moeder vorige week gedekt dus ik hoop dat ondanks de stress dat allemaal nog goed is Scheve mond

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:21

Super !! Buiten in de weide voelen veulens zich toch meest thuis. Lekker de hele dag rennen en slapen in de zon Cool

Zet jij trouwens je veulentje vast op de trailer?? Scheve mond Of zie ik dat niet goed??

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:51

Jaaa, daar staat ze super. Kan ze lekker spelen en uitleven Knipoog

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:54

Wat een leuk veulen zeg! Hopen dat het goed komt met der beentjes.

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:04

Mooi veulen en merrie hoor! (Dat bekje op die 7e foto = Lovers ) En hopenlijk komt alles zo gauw mogelijk weer goed met je veulie! Ach gut

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 19:04

Neel schreef:
Zet jij trouwens je veulentje vast op de trailer?? Scheve mond Of zie ik dat niet goed??



Nee hoor, Zinclaire staat los. Maar ze is even de moeder aan het vastzetten en anders springt ze meteen de trailer weer uit. Knipoog

vivian001

Berichten: 425
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:43

Nou dat is wel heel lekker voor hun dat ze nu in het gras staan. Idd wel schrikken dat ze aan de andere kant van het band is gekomen. Gelukkig dat ze opp. wondjes heeft, na goed schoonmaken komt daar niet snel een infectie. Het is denk ik wel een les geweest voor Zinclaire dat de wei toch ergens ophoud! Heb het ook MET stroom erop zien gebeuren. Ze had natuurlijk alleen die omheinde bak gezien en dit was net iets minder duidelijk in haar dolle enthousiasme, nu dus wel en zeker als ze zich nog een keer prikt aan het band.
Nou heel veel succes verder en weer moet ik zeggen dat het mooie foto's zijn. Maar dat kan ook bijna niet anders met dat mooie dametje, ze wordt ook steeds mooier *LOL* Zappa is trots op zijn tweelingzusje Haha!

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:29

Zo, dat is even beter dan dat kale stukje waar ze eerst op stonden! Goed geregeld dat ze hier lekker kan dollen (en niet meer met de omheining spelen natuurlijk! Knipoog ).
Ik mis ze nu al (en straks jou ook dutchgirl ... jammer dat je ons ook gaat verlaten...! Huilen ).

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 23:03

Nandoman schreef:
en straks jou ook dutchgirl ... jammer dat je ons ook gaat verlaten...! Huilen ).


"Slecht" nieuws gaat snel

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 01:52

Heerlijk dat je dit voor ze geregeld hebt zeg! 10 keer beter dan binnen! En tsja, veulens horen gewoon lekker de hele dag in het land te kunnen spelen!

Toppie!

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 20:31

Carlaa schreef:
Heerlijk dat je dit voor ze geregeld hebt zeg! 10 keer beter dan binnen! En tsja, veulens horen gewoon lekker de hele dag in het land te kunnen spelen!

Toppie!

En nu nog andere veulentjes erbij, dan kan ze lekker spelen. Hyper!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:56

Mooie foto's hoor! Lekker dat ze nu buiten staan Party!!!

dutchgirl

Berichten: 128
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:07

alles gaat gelukkig weer goed met zinclaire OK dan! de DA was er de volgende ochtend toch op stal dus die heeft haar even na gekeken en zei dat het alleen oppervlakkig is dus dat trekt weer mooi weg Lachen
ze heeft er inderdaad wat van geleerd want toen het stroom wel aan stond liep ze er metteen tegen aan dus dat grapje doet ze niet nog een keer Ach gut ik hoop alleen dat mams nog drachtig is want die was erg overstuur en net de week daarvoor gedekt,ze wordt volgende week woensdag gescant dus nu maar weer duimen Verward

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:10

Heel mooie veulen, leuke foto's trouwens! *mams is ook mooi *

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:30

leuke foto's! Heerlijk dat ze nu lekker op het land staan!
Tja (slecht) nieuws gaat altijd snel, maar wel heel veel plezier en geluk gewenst! en natuurlijk met de opnieuw gedekte Partout! en natuurlijk Zinclair en Lucky! Haha!