het laatste veulen dit jaar van Stal Frisia....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

het laatste veulen dit jaar van Stal Frisia....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 21:38

.... is gister geboren *LOL* Het is een merrie Knipoog Lachen . we kwamen bij het land (de pony's staan in et land en krijen daar ook het veulen) en jah hoor, daar lag Yanda met een veulen. ze was het veulen aan het likken en het nageboorte was er nog niet eens helemaal uit dus maar op een afstand blijven kijken. 's Avonds om 23:00 uur nog een keer wezen kijken, alles goed.
vanochtens gelijk wezen kijken, lag het veulen daar onder de bomen *SCHRIK Scheve mond *. wij er heen, lag ze lekker in het zonnetje te snurken
ik kom er net weer vandaan en Yanda heeft haar gelijk lekker geshowt aan ons ze renden me net toch door et weiland! niet gedacht dat zo'n klein etterbakkie zo snel kon lopen! Bloos Schijnheilig hier nog maar een paar foto's waar ze nog geen dag oud is:


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dit was et dan. ojah, mn vader wou het veulen Yvette Scheve mond noemen, maar dit vind ik maar niks. Het is natuurlijk ook wel moelijk om een naam met een Y te verzinnen, maar deze naam: Scheve mond \
Weten jullie misschien ook nog een leuke naam met een Y?
kom maar op Tong uitsteken
Yanda is evt. ook te koop, eventueel met veulen. voor meer info pb je me maar even OK dan!

gr. klaas


Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 21:42

het wordt trouwens een schimmel! Knipoog

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 22:29

vind ik ook wel! k zal even overleggen! OK dan!

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 14:45

Buster schreef:
Prachtig veulen zeg!
Wederom gefeliciteerd dus!
En Yanda ziet er ook heel goed uit zeg!
Succes met naam vinden hè!

yanda is gelijk na de bavalling een heel stuk afgevallen en ziet er veel beter uit! als ze nu dat veulen niet had gehad was ze er misschien niet meer geweest, ze is anders gevoelig voor bevangenheid. maar dat nu niet meer gelukkig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joyceee86 en 27 bezoekers