Kraamstalbevallingen mooi grappig of verdrietig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Kraamstalbevallingen mooi grappig of verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 13:38

Omdat de meeste veulens alweer geboren zijn hier op de kraamstal leek het mij leuk om hier de meest leuke bezondere grappige of verdrietige kraamstalbevallingen neer te zetten !

De bevalling die mij het meeste is bij gebleven is die van Copper prachtig om middernacht na Idols zoals we met Copper afgesproken hadden ThePast03 die ons op de hoogte hield volgens mij was heel bokt aan het mee kijken!!!

De meest verdrietige was voor mij de geboorte van Vlekjes veulen en alle toestanden erna

De meest grappige voor mij was Dar in haar nachtjapon op blote voeten die na wakker gebeld te zijn uit Nederland (door MarijeR) even een een veulen verder te wereld hielp.

Leven is als sneeuw, je kunt het niet bewaren. Troost is dat jij er was uren, maanden, jaren. Lieverd ~ Herman van Veen


elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 16:21

Nou wachten we nog even rustig af sterkte

Leven is als sneeuw, je kunt het niet bewaren. Troost is dat jij er was uren, maanden, jaren. Lieverd ~ Herman van Veen

elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 23:32

Gek he ik had niet zoveel met Carla hoe zielig ik het ook vindt van haar veulen begrijp me niet verkeerd hoor .Ik heb wel zitten snotteren toen Muis haar veulentje geboren werd .Zo zie je maar weer hoe verschillend we zijn .

Leven is als sneeuw, je kunt het niet bewaren. Troost is dat jij er was uren, maanden, jaren. Lieverd ~ Herman van Veen

elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 15:03

adriana schreef:
Ik heb veel pijn gehad om mijn eigen situatie, met die dode tweeling.
Dat is echt iets wat ik nooit meer wens mee te maken.
Laatst had ze een beetje kolie verschijnselen, ik werd gelijk weer wat angstig.



Ja dat kan ik me voorstellen zeg dat gaat je niet in de koude kleren zitten he.

Leven is als sneeuw, je kunt het niet bewaren. Troost is dat jij er was uren, maanden, jaren. Lieverd ~ Herman van Veen

elllis
Berichten: 2745
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 18:32

Ik heb dat verhaal niet gelezen maar het klinkt heel verdrietig ik hoop ook dat het weer beter met haar gaat Scheve mond

Leven is als sneeuw, je kunt het niet bewaren. Troost is dat jij er was uren, maanden, jaren. Lieverd ~ Herman van Veen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny_dream, kyrkelover, Romy_L1998, Varenka, vibabu en 45 bezoekers