Denzl ons Quarter Horse veulentje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Denzl ons Quarter Horse veulentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 19:01

Jaaaa we kunnen niet achterblijven hé....toch maar weer foto's van Denzl, somige zijn niet zo scherp en wat donker misschien maar hij is goed te zien....toch?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gras eten gaat moeilijk maar Denzl heeft verschillende standjes bedacht! Haha!

Afbeelding

Afbeelding

En als laatste zijn lekkere bekkie! Is die niet geweldig???

Afbeelding

Zucht....net als iedereen ben ik ook een verliefde eigenaar

Ben je een Bokker of een Jokker....



Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 21:00

Awwww BEDANKT!!!! Jullie maken mijn dag weer! Ik zit hier namelijk ziek thuis, 30 graden buiten en ik heb de griep! Kan je het je voorstellen? Verward

Maar super bedankt voor de leuke reakties!! Ja, Mama mag er ook best wezen!! Thanks!! Ben reuze dol op zijn moeder, het is alleen jammer dat ze zo moeilijk vast is te leggen op de foto.

Ben je een Bokker of een Jokker....



Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 22:22

Bedankt bedankt BEDANKT!! Ik ben zo trots!! En helemaal na al die lieve complimentjes!!!!

Mama is door haar kleur nooit echt goed op de foto vast te leggen, hoewel het Corine wel een keer gelukt is, maar toen was ze net 20 uur daarvoor bevallen Haha!
Afbeelding

Anya, ik zal ZEKER veel foto's maken!! Maar het is een kwestie van erg goed voeren! Ik heb er nooit last van gehad bij mijn jaarlingen, hier mijn jaarling, 16 dagen voordat hij echt jaarling was...
Afbeelding
Kan ik toch niet onaardig vinden, jij? Morris staat nu op de wei met een KWPNer die er als een naarling uit ziet. Deze mensen hebben er ook niet genoeg voer in gedaan, je moet goed je ogen gebruiken, zo hebben ze drie scheppen perdag nodig, zo maar eentje en dan komen er dagen dat 5 niet genoeg zijn.

Daar lijkt het wel iets op hé SugarMiss! We wachten het nog even af, de AQHA formulieren liggen hier nog te wachten tot Denzl verharen gaat.....leuk dat we weer zo'n toverballetje hebben, net als vorig jaar!!

Thanks Christien, ben het helemaal met je eens!!

(gaat nu wel beter met me hoor, ga morgen weer lekker aan het werk!)

Ben je een Bokker of een Jokker....


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38676
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 19:04

WAUW Bokkers....ik zit hier met tranen in mijn ogen!!! Tuurlijk ben ik trots op mijn mannetje, maar ZO GAAF jullie reakties te horen!!! SUPER BEDANKT!!!!! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! Lovers

Ben je een Bokker of een Jokker....



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers