babylusitanootje!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

babylusitanootje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 23:14

Al 2 weken vertoonde onze merrie bevallingsverschijnselen, gisteren erg onrustig, vandaag was er weer niets aan de hand. Om 21.00 uur stond ze nog lekker te soezelen op stal, om 22.00 uur wilde ik de paarden hun laatste hooi geven en jawel: daar lag ze! Een merrieveulen met oneindig lange benen! Jammer dat ik de bevalling niet heb gezien, het is kennelijk allemaal erg snel gegaan. Kleintje heeft net al wat gedronken, kost nogal wat moeite om de juiste plek te vinden. Het is in ieder geval een prachtig schouwspel.

Morgen maar een mooie naam met een Z uitzoeken, wilde eerst de bevalling afwachten.

Voor alle bokkers die nog op de kleine wachten: heel veel sterkte. En Irish lady: hou vol, het zijn de slapeloze nachten dubbel en dwars waard!



labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 00:21

We hebben net geen foto's gemaakt omdat we de flitser liever niet wilde gebruiken, morgen gaan we volop plaatjes schieten.
Ik heb ooit geprobeerd om foto's op Bokt te krijgen, maar dat is me niet gelukt. Als iemand mij kan uitleggen hoe ik dat moet doen, dan zal ik ze meteen plaatsen.

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 10:36

De vader is Honesto. Dat is toch ook de vader van jouw Xantha? Hoe is het daar trouwens mee?
Mijn man heeft al wat foto's gemaakt van de eerste keer in de wei. Ik ben apetrots, loop als een kip zonder kop rond! Ik heb vannacht echt liggen wachten totdat het weer licht werd zodat ik weer naar buiten kon.

Is er nog iemand die mij kan uitleggen hoe ik de foto's op Bokt krijg? Ik heb echt geen flauw idee hoe dat moet.

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 20:20

Heel erg bedankt voor het plaatsen van de foto's. Misschien moet ik toch de handleiding van Bokt eens beter lezen? Haha!

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 08:46

Thanks allemaal! Mama is een hele rustige brave merrie, nog onbeleerd maar ik kan haar overal mee naar toe nemen, gewoon een heel fijn karakter en een plezier om mee om te gaan. Ik hoop dat ze haar karakter vererft want we zijn niet van plan om het veulen weg te doen. Kleintje zal inderdaad wel een schimmel worden, paps is ook wit.

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 22:07

Ja dat is ze zeker. Nu nog een beetje van haar puppyvet af, maar daar zorgt het veulen wel voor, die houdt haar moeder goed bezig. Inmiddels heeft ze ook al 3 verschillende kleuren gehad sinds we haar hebben, net een toverbal. Uiteindelijk wordt ze wel een keer wit. Nog een kans dat Xantha een andere kleur dan schimmel wordt?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: claucarlien, cp112, Dennenboom, moner, Schildpaddd, WatchNow, wisanda2003 en 8 bezoekers