Liam, Eirian en Freddy omweiden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 00:58

Cute Lovers Dat wordt zwijmelen met de markt *LOL*

Maar ligt het nou aan mij of is Eirian dit jaar donkerder van kleur? Ik kan me haar iets roodbruiner/kastanje-achtig herinneren Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:24

T@nj@ schreef:
Klopt Mayo, Eirian is normaal wat meer rood/bruin maar ze komt nu net eigenlijk uit haar wintervacht en dan maakt ze altijd eerst wat zwarte plekken aan, daarna verkleurd dat weer naar rood/bruin, heerlijk zo'n toverballetje Haha!


Ah, had ik het dus idd goed gezien Haha! Hoezo ik heb haar de vorige keren uitvoerig bestudeerd *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: claucarlien, ELNTIE, Fleuribelle, Kabayo, Knolselder, Muronia, OmgiliBot, Trendiction en 13 bezoekers