Wachten....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Claatje
Berichten: 83
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Schiedam

Wachten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 11:58

Hebben jullie dat ook dat het veel te lang duurt voordat eindelijk het veulen geboren is? En dat je echt al heel de dag naar het elder zit te staren om te kijken of ze al gaat kegelen?
Mijn verzorgpaard is eigenlijk pas 10 mei uitgerekent maar meestal is ze 2 weken te vroeg. En aangezien ik nu vakantie heb hoop ik echt dat ie snel komt zodat ik erbij kan zijn!
Maar af en toe zou ik m er alvast willen uittrekken zolang duurt het. Ze is ook echt al mega dik, ze past zelfs zowat niet meer door de staldeur!
Ik ben t wachten zat, maar ja als de kleine baby er eenmaal is ben ik echt superblij!! Haha!
Mits alles goed gaat tenminste

EEFIETJE
Berichten: 2999
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:20

jah idd soms heb ik daar ook last van
mijn pony was drachtig maar we wisten niet wanner ze was gedekt want we hebben een merrie en een hengst en die staan altijd bij elkaar dus .......
en toen dachten we dat het nog wel ff zou duren en we wilden zo;n scan laten maken maar we dachten dat het veulen in de lente/zomer zou komen maar teon kwam het in de winter en is het in de wei (bij de geboorte) doodgegaan want het zijn shetjes en die staan meestal buiten en eg in de winter halen we ze dan naar binne maar toen was het dus doodgegaan op valtentijdsdag hij heette bariet lilly cupido
groeten Eva
je vuelen is dus nu al geboeren of nie (als ze op 10 mei is uitgerekend lijkt me da wel) haha
eva