kenners: telefoonkiezer voor birthalarm HELP

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

kenners: telefoonkiezer voor birthalarm HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 20:47

Wie weet hoe de telefoonkiezer werkt op de birthalarm? Ik heb nl. de birthalarm gehuurd van Divoza, en die komt volgende week.
Nu heb ik van de stalhoudster de telefoonkiezer geleend, die gebruikten zij toch niet. Maar ze zijn het boekje kwijt met instructie.

Wie gebruikt de telefoonkiezer ook?

Help!! Verward

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:03

Misschien even Divoza bellen of ze de gebruiksaanwijzing op de fax willen zetten (als je een fax hebt tenminste...).

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:05

Ik heb hem nog wel ergens liggen,
ik weet iig wel dat het SUPER simpel is...
Èn heel gaaf, wordt je gebeld waarna je je eigen stem hoort: "Nù uit je nest! Het veulen is on his way!!!" Nagelbijten / Gniffelen

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 23:57

Ze zeiden op stal dat het hun niet lukte om hem te installeren. Dus ik dacht: dan zal het wel heel ingewikkeld zijn...
Maar ik wacht even de birth alarm af (wordt deze week toegestuurd) mocht het me niet lukken, PB ik sjuimpje wel..... Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 00:47

Het is een beetje tricky omdat de telefoonkiezer een algemeen aparaat is voor alarmsystemen, daar moet je je in de handleiding niet door laten misleiden en gewoon de knopjes indrukken zoals het er staat. Het is echt heel simpel. Pb me anders je adres maar, stuur ik je van de week een kopietje toe.