Geboren Trakhener hengstje (foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Geboren Trakhener hengstje (foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 09:17

Gisteren middag, tijdens de pony lessen, besloot mijn paardje dan haar veulen te werpen. Op het drukst van de week toen ik dus niets verwachtte, hoorde het meisje naast mijn stal die haar paard aan het poetsen was, plof... en daar was hij.
Hij is gelukkig kern gezond en dronk meteen. Dus voorlopig geen zorgen. Vandaag mag hij voor het eerst buitenspelen, dus ook nog spannend. Ohjah, hij heet Fidelio!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)


joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 11:20

Jah, gelukkig heeft de eigenaresse van de stal na een half uur de stal deur dichtgedaan en alle pony kinderen een stal verbod opgelegd. Hij moest eerst rustig kunnen drinken, daar ben ik haar erg dankbaar voor:)

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)


joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 11:27

Waarschijnlijk vanavond foto's van zijn eerste galop sprong, steigertje en huppeltjes Lachen

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Berdien, corinadrenth, ElviSiaBijou, Gitana, stal_HD, Sydney_Zorro en 10 bezoekers