Zina's 1e levensweek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kirstin
Berichten: 478
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: berkel city!

Zina's 1e levensweek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 11:55

Na het plaatsen van foto's vind ik het wel leuk om jullie wat te vertellen van de eerste week van mij, ik heb volgens mijn baasje al aardig met mijn leven gespeeld! Haha!

Dag 1: 8 uur besluit ik toch maar eens buiten die buik van mijn moeder te kijken... das best wel interessant volgens mij! Alleen heeft mama nou niemand gewaarschuwd? Want ik heb totaal geen toeschouwers! Zo hee ineens een grote meneer voor mijn neus die verbaasd kijkt... ben ik dan toch onverwachts gekomen? ik had dit zo gepland! Ze konden best wel even kijken of ik goed uit mijn mama kwam... maar neee helemaal niemand! (leven 1 Knipoog )

Dag 2: Hey de deur gaat open van deze stal en mama gaat eruit! Njah ik blijf wel lekker binnen staan... hmm... die mensen willen erg graag dat ik naar buiten kom, okeeeeeej daar gaan we dan!
Hmm toch wel interessant ik blijf denk hier buiten... mama staat alweer in haar stal maar ik ga echt nog even buiten lopen. O jee die grote meneer wil dat ik toch echt weer de stal in ga... ik doe het nie, ik doe het nie! ok (na een val gemaakt te hebben Ach gut Haha! ) ik doe het toch maar wel

Dag 3: We mogen naar buiten, naar iets groens ofzo!! Wel eng om erheen te lopen, maar niet eng genoeg om bij mama te blijven! jeeej hard rennen! hier ben ik echt goed in met die benen van mij! Na 1 rondje rennen geeft mama een bok en ik liep er net te dicht achter --> mama heeft me een blauw oog geschopt en een bloedneus Huilen En ik ben hardstikke lief! Toen kwam er een enge meneer met medicijnen, bah ik vind die man nu al niet lief Boos! (leven 2 Knipoog )

Dag 4 en 5: Druppeltjes in mijn oog, das echt dierenmishandeling en ik laat het NIET toe!! Hmm... op de grond met een grote meneer op me heb ik niet zoveel te vertellen vrees ik... ok een paar druppeltjes dan!

Dag 6: schrikdraad is echt interessant en zo'n schok doet me toch niets... ik ga er gewoon doorheen! (had ik beter niet kunnen doen Huilen Scheve mond )

Dag 7: We gaan weer naar buiten maar eerst zal ik iets uit leggen, we moeten door een kas. Alleen nu ben ik al een week netjes over het stenen pad gegaan en lijken mij die paden met struiken wel erg interessant om een springparcour van te maken! Dat ga ik vandaag eens proberen!
Sorry mama! doei! Uiteindelijk slechts 3 van de 15 draden kapot gesprongen... niet slecht voor iemand zonder spring ervaring Schijnheilig (leven 3 Knipoog )


Jullie lezen het al... dis GEEN standaard veulen (zeker niet als ik haar vergelijk met die van vorig jaar) Alleen op avontuur gaan is echt een grote sport aan het worden en erg vermoeiend! Het is een aparteling met aparte gangen en een bijzonder karakter!

mijn draf in een momentopname!


Afbeelding

Dag allemaal!

Afbeelding

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:00

Misschien moet je hem toch leren aan een halster met mama mee te lopen!! Want als ik dit zo hoor, staan er misschien nog wel veel ergere dingen te gebeuren.

Maar verder wel een leuk geschreven verhaal hoor.

kirstin
Berichten: 478
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: berkel city!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 12:12

Klopt, maar tot voor die dag had ze zoiets nog niet geprobeerd... nu loopt ze idd aan een touwtje mee... ben benieuwd wat ze dan weer gaat verzinnen!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:16

die laatste foto!
Mooi is ze man!!!

Lisetje

Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:48

Haha lekker eigenwijs beestje dus Haha!
Ziet er leuk uit

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:56

Op zich erg leuk geschreven hoor! Gelukkig dat het allemaal zo goed is afgelopen! Slim van jullie dat ze nu een halstertje om heeft, lijkt me wel zo verstandig!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:01

Wow dan heb je aal een paar angstige minuten gehad. Wat zielig van die schop van de moeder!

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:27

wowwww, wat een beauty!!! OK dan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:31

Op die tweede foto ziet ze er inderdaad uit als een vreselijk eigenwijs ding Haha!

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:34

Super leuk geschreven verhaal!
Die kleine heeft al heel wat meegemaakt in een weekje tijd, gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Het is een knap veulentje!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:16

Veulens kunnen o zo lief zijn maar toch voor flink wat problemen zorgen. Haha! Ze ziet er op die laatste foto uit als een echte dondersteen. Haha!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:24

Wow echt een heel mooi beessie!! Wie is zn papa?

vrijalover

Berichten: 2455
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:36

mooi veulentje hoor!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:34

Wat een lekker eigenwijsje. Erg mooi koppie ook!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:39

wat een super mooi beesie!! dat hoofdje!!!
En wat een spannend leven heeft dat arme beestje nu al gehad!!
Ook niet echt lief van mama trouwens Boos!