Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thats_Me schreef:Ik denk dat laten ruiken aan de nageboorte geen strak plan is. Honden zijn namelijk gek van die dingen en zullen ze gelijk op willen eten
sexy_back schreef:tja dat zou ik ook denken monica maar aangezien ts vertelde dat merrie gek werd toen ze dr uit het weiland halen... verdenk ik toch dat het veulen nog ergens moet zijn....
monica08 schreef:sexy_back schreef:tja dat zou ik ook denken monica maar aangezien ts vertelde dat merrie gek werd toen ze dr uit het weiland halen... verdenk ik toch dat het veulen nog ergens moet zijn....
Ja zeker.. want dan denk ik dat de merrie het heeft ''geaccepteerd'' in het weiland. zal het veulen daar wel ergens zijn.. want gestolen laat de merrie echt niet toe! die word dan heus wel gek..
sexy_back schreef:ja of het is wel gestolen en wil de merrie het weiland niet verlaten omdat ze daar voor het laatst haar veulen zag/voelde/rook... geen idee hoe "de natuur" denkt in zo'n geval...
Thats_Me schreef:Ik denk dat laten ruiken aan de nageboorte geen strak plan is. Honden zijn namelijk gek van die dingen en zullen ze gelijk op willen eten
slimmerik schreef:Politie al ingeschakeld? 0900-8844
edit: ETEN????