Ik word GEK...de zenuwen...nog 1 dag of veel meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Ik word GEK...de zenuwen...nog 1 dag of veel meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 23:09

Ik vreeeeet mezelf echt helemaal op Bloos
Officieel is ze aan de tijd, maar ja dat zegt niets he Scheve mond
Ik slaap nu op stal (in een super luxe tuinhuis Clown )
Camera naast mijn stretcher en om het uur de wekker zetten.
Het beheerst op dit moment echt even mijn leventje Bloos!
Hebben jullie dat nou ook Verward

gemske

Berichten: 3548
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:10

Nog niet, maar dat komt nog wel! Ik zat me al af te vragen hoe het bij jou zou gaan.

Hou je ons op de hoogte? Succes!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 23:16

Citaat:
Hou je ons op de hoogte? Succes!


Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte OK dan!
Heb geen computer op stal, maar ik kom ook nog thuis (vriendje kent me bijna niet meer Clown )
Het liefst zit ik 24 uur per dag op stal Bloos

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:16

Zolang een merrie niets laat zien ga ik echt niet ieder uur kijken Gaaaap Het breekt je straks helemaal op, en je zult zien dat ze veulent wanneer jij weg bent Knipoog

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-04 23:33

liberty schreef:
Zolang een merrie niets laat zien ga ik echt niet ieder uur kijken Gaaaap Het breekt je straks helemaal op, en je zult zien dat ze veulent wanneer jij weg bent Knipoog


Die kans is id erg groot Haha!
Maar helaas is de spanning groter dan mijn verstand Bloos
Toch zijn er al duidelijk veranderingen, de banden zijn al heel erg slap ze heeft een echt blubberkontje Haha!
Het uier is goed vol ook hard, grote spenen alleen geen kegels (maar dat zegt ook niet alles)
En haar gedrag is extreem veranderd ze wil liever niet buiten staan en op zijn zachtst gezegd is ze vreselijk humeurig Tong uitsteken
Maar jah....eerste veulen dus er is geen touw aan vast te knopen Schijnheilig

Ik ga even tandjes poetsen en weer op naar stal, ik heb ook niets te lijden in mijn luxe onderkomen, dat scheelt een hoop Knipoog

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 23:42

liberty schreef:
Zolang een merrie niets laat zien ga ik echt niet ieder uur kijken Gaaaap Het breekt je straks helemaal op, en je zult zien dat ze veulent wanneer jij weg bent Knipoog


Bekend verhaal, toch Marije Schijnheilig
Bij mijn merrie waren de tekenen gelukkig overduidelijk, dus wij hebben maar 1 nacht hoeven waken en dat was ook de nacht waarop het veulen werd geboren. Wij hadden het makkelijk Tong uitsteken

Teigetje008

Berichten: 1539
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: In het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 00:20

oh, ik weet wat je bedoelt! Mijnmerrie is over twee dagen uitgeteld, maar ik slaap al een week op stal. Helaas geen strechter voor mij, maar een hele dikke stapel paardendekens... Ze heeft een alarm om, en gelukkig ligt ze niet veel (gem. 1 x per nacht). mijn merrie heeft ook al een blubberkont en uier, dus het duurt niet lang meer. Gewoon nog ff volhouden!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 00:27

Helemaal bekend hier!!:D
De merrie was twee dagen overtijd en die twee dagen waren echt zenuwslopend! Bij mij kwam er ook nog bij dat het niet mijn merrie was (draagmoeder zeg maar) dus ik moest wachten op het telefoontje dat het begon. Telefoon ging (eindelijk)....laagvliegen naar de merrie (is 20 minuten rijden) en...ik was optijd!
Heel veel succes en ik hoop dat je kleintje zo snel mogelijk komt!!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 03:43

ik ben ook best zenuwachtig voor Nico, en zal een stuk beter slapen als jou dame ook een gezond veulentje op de wereld heeft gezet *LOL*
Volgens mij kan het niet al te lang meer duren

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 08:05

*zegt heel wijs niets...*
Een merrie die normaal gesproken 1 of 2 weken eerder veulent en dan ineens bijna een week overtijd gaat met een druppend uier, is niet grappig...

Probeer de camera toch online te krijgen joh. Die Amerikanen weten nu hoe ze internationaal moeten bellen *LOL*

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 08:18

ooohh ik zie het al ben lang niet alleen in mijn strijd tot het bedwingen van de zenuwen Schijnheilig Haha!

Vannacht heeft ze niet een keer gelegen ze staat maar te wippen van het ene been op het andere en duwt haar kont plat tegen de muur ze is het zelf ook goed zat vlg mij Bloos

Marloes ik bel je hoor Knipoog

En Marije ik heb meegenoten met macy op de cam de techniek staat echt voor niets vandaag de dag, helaas heb ik niet de middelen om me uiteindelijk door een amerikaan uit bed te laten bellen Haha!

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 08:31

Teigetje008 schreef:
oh, ik weet wat je bedoelt! Mijnmerrie is over twee dagen uitgeteld, maar ik slaap al een week op stal. Helaas geen strechter voor mij, maar een hele dikke stapel paardendekens... Ze heeft een alarm om, en gelukkig ligt ze niet veel (gem. 1 x per nacht). mijn merrie heeft ook al een blubberkont en uier, dus het duurt niet lang meer. Gewoon nog ff volhouden!


Ik heb het id heel luxe op stal dank zij een hele fijne stalhouder OK dan!
Die zich helemal rot moet lachen om mij en mijn zenuwen Bloos Haha!
Ik ben benieuwd hoe lang de merries ons laten wachten Teigetje Tong uitsteken

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 08:43

Wat dat betreft heb ik het wel makkelijk met mijn huis boven de stallen, ik slaap gewoon in mijn eigen bedje.

Overigens hoop ik de komende 2 nachten nog rustig te kunnen slapen, voordat ik mijn nachtrust ga opofferen aan Copper (moet nog 5 dagen).

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 11:44

Spannend Ryvana!

Ik hou mijn telefoon nu ook 's nachts aan, dus je kunt me altijd bellen als het zover is Ik denk ook veel aan jullie, en vraag me steeds af of het al zo ver is Bloos Haha! Ik hoop voor jou en Nico dat het nu een beetje op gaat schieten, want het lijkt me inderdaad erg vermoeiend

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 11:58

Spannend!!!
Ik hoop voor je dat het snel komt.
Kim was bij de vorige dracht 3 weken overtijd!!Maar ik heb niet 1 keer gedacht:Het komt;behalve de nacht dat het kwam (helaas toch nog gemist;stiekem gedaan toen ik even weg was).
Hou haar maar goed in de gaten.En veel foto's maken hoor

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 12:22

Leuk dat jullie allemal zo meeleven!!
Ben net weer thuis.
Ze heeft vanochtend een paar uur in het land gelopen.
Geen duidelijke veranderingen met gisteren.
Net uitgebreide poetsbeurt gegeven dat vind ze heel erg fijn Lovers
Nu ben ik tot vanavond thuis maar denk niet dat het vanavond al komt Bloos

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:37

Ja het klinkt mij ook bekend in de oren, mijn merrie is inmiddels al 19 dagen over tijd. Ze heeft al weken slappe banden en een hard uier en haar humeur is er ook niet beter op geworden. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 12:57

Lijkt mij ook echt razend spannend..ik zou precies hetzelfde hebben!! Ben heel benieuwd! Alvast veel geluk! Lovers

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 14:03

Cute_12 schreef:
Ja het klinkt mij ook bekend in de oren, mijn merrie is inmiddels al 19 dagen over tijd. Ze heeft al weken slappe banden en een hard uier en haar humeur is er ook niet beter op geworden. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.


Hemel 19 dgn over tijd Bloos!
Ze kunnen jou zo langzamerhand zeker ook wel opvegen Verward
Ik hoop dat je snel een gezond veulen naast je merrie hebt staan, zou wel tijd worden!
Maar jah veulen en moeders laten zich niks vertellen en dat is vaak maar beter ook Knipoog

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:35

Noble-Girl"]
[quote="Cute_12 schreef:
Ja het klinkt mij ook bekend in de oren, mijn merrie is inmiddels al 19 dagen over tijd. Ze heeft al weken slappe banden en een hard uier en haar humeur is er ook niet beter op geworden. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.


Hemel 19 dgn over tijd Bloos!
Ze kunnen jou zo langzamerhand zeker ook wel opvegen Verward
Ik hoop dat je snel een gezond veulen naast je merrie hebt staan, zou wel tijd worden!
Maar jah veulen en moeders laten zich niks vertellen en dat is vaak maar beter ook Knipoog
[/quote]

Mij kunnen ze inderdaad opvegen, heb bijna drie wekkers nodig om nog wakker te worden Knipoog
Hoop echt dat het niet meer lang duurt want ik begin nu echt ongeduldig te worden.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:03

Bij mij begint dit ongeveer over een maandje, claudina is 5 mei uitgeteld.
Echt zenuwslopend... Ik hoop dat die van mij niet zo lang op zich laat wachen.

Veulen_Kyra

Berichten: 228
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:17

Nou de baasjes van mijn aanstaande veulen houden ze ook nauwlettend in de gaten elke twee uur gaat er wel iemand kijken.Maar deze merrie's zijn verschillend uitgerekend en er is er eentje die 5 maart en eentje die er 12 maart is uitgerekend dus al aardig 2 a 3 weken te laat.En heb gelezen dat het wel tot een maand kan duren.

Teigetje008

Berichten: 1539
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: In het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:19

Teigetje008 schreef:
oh, ik weet wat je bedoelt! Mijnmerrie is over twee dagen uitgeteld, maar ik slaap al een week op stal. Helaas geen strechter voor mij, maar een hele dikke stapel paardendekens... Ze heeft een alarm om, en gelukkig ligt ze niet veel (gem. 1 x per nacht). mijn merrie heeft ook al een blubberkont en uier, dus het duurt niet lang meer. Gewoon nog ff volhouden!


Goh, dat schreef ik eergisteren... Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan! haha. Ze heeft de hele nacht gelegen en gekreund, op haar zij rollen, naar haar buik kijken enz. Maar het was waarschijnlijk een beetje koliek ofzo Ziek ... Ik hoop dat ze vannacht wat beter is!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:27

Hmz het is nu de 28ste...zou het er al zijn!?!?!

Vin het echt wel leuk die beessies, jammer da k t geld dr nie voor heb...

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:53

Spannende tijden hoor Ryvana! Ik kan me je stress goed voorstellen Haha!
Veel succes de komende tijd (ik hoop voor je dat het veulen niet te lang op zich laat wachten) en ik ben erg benieuwd naar het kind van je mooie merrie!