Nog 1 dag te gaan.....zal het morgen komen?[fotos]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Nog 1 dag te gaan.....zal het morgen komen?[fotos]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 14:16

Morgen is de merrie van mijn veulentje uitgerekend. Het is niet mijn eigen merrie, Lareina is een soort draagmoeder zeg maar. Het is zo ontzettend spannend allemaal! Hieronder zie je foto's van 10 dagen geleden.

Afbeelding
Ze heeft er nog zin in!

Afbeelding
Lekker nieuwschierig!

Lareina is een Zeoliet x Tolbert merrie en ze is drachtig van Gribaldi.

Nou kleintje, meldt je maar! Haha!

Ik hou jullie op de hoogte!
Laatst bijgewerkt door Bayja op 22-03-04 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

^&+ 20 mei 2016



Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 15:52

Passoa schreef:
Ze heeft al eem lekker buikje!! Loopt ze gewoon los op het erf???? Grappig Tong uitsteken:D


Ja! Maf hé! De eigenaren van haar laten haar altijd even los op het erf als ze niet in de wei komt of bij het mesten. En ze loopt helemaal niet weg! 't is ook een superlief paard! Heel makkelijk, dat blijkt Haha!

^&+ 20 mei 2016

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 18:08

Carlaa schreef:
Hey! Leuk man, het gaat nu krap worden! Ik hoop dat ze morgen bellen, kan ik het ook een klein beetje meemaken! Haha!
Het komt nu wel heel dichtbij! Hou je het nog een beetje qua spanning?


Nou zolangzamerhand zowat niet meer!! Manmanman wat is dat spannend zeg! Ik heb net de eigenaren proberen te bellen maar ze nemen niet op! Ik kan gewoon niet meer wachten tot wanneer ze bellen. Ik ga zelf maar es bellen hoe of wat! Clown

^&+ 20 mei 2016

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 23:13

Jolynn schreef:
Jeetje wat een enorme buik heeft die merrie!!
Weet je zeker dat er maar een in zit?? Haha!


Haha, dat zou een grap zijn, twee kleintjes! En ik dacht dat ze nog helemaal niet zo heel erg dik was Bloos !

Er komt vast een groot, stoer lekker ding uit gaan we dan maar van uit! Clown

Ik hoop inderdaad dat ie zich zo snel mogelijk meld want ik kan niet meer wachten!! Alleen heb ik vandaag nog gebeld en ze verwachten dat ie zich vandaag of morgen nog niet meld.
Ach eigenlijk is dat wachten op het telefoontje ook wel goed voor mijn humeur, ik loop de hele dag te praten Haha!

^&+ 20 mei 2016

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 23:40

Carlaa"]
[quote="Javmo schreef:
Ach eigenlijk is dat wachten op het telefoontje ook wel goed voor mijn humeur, ik loop de hele dag te praten Haha!


Oh nee hè! Dan krijgen we morgen vast wéér op ons kop als ik niet genoeg papier meeneem! Haha!

Maaruhm, nog niks gehoord dus? Misschien morgenavond, zou wel super zijn!
[/quote]

Hahaha, ik zal ook wel wat velletjes meenemen! T'is nu die andere weer of niet! Ik kom dus wel gewoom op school! *LOL*

^&+ 20 mei 2016

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 10:58

Nou absoluut! Dat hoop ik ook! Ik heb nog nooit een geboorte van een veulen meegemaakt! Ze zouden direkt bellen als het zover is, hopelijk gaat het niet zo snel als vorig jaar. Toen was het veulen er binnen een uur en het is voor mij een half uur rijden voordat ik er ben! Haha!

^&+ 20 mei 2016

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 11:10

Helaas Helaas, het is nog niet geboren, maar ja t'is ook nog maar 1 dag overtijd maar mijn geduld raakt een beetje op! Haha Haha!

^&+ 20 mei 2016

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 00:13

Dank je Noble-Girl!!

^&+ 20 mei 2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, MDWStables, micksage, shadowstar, YvonneV en 61 bezoekers