BH with a twist,nieuwe foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38575
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:51

Awwww JessieJanes.....wat een BEAUTY!!!!! Mooi meisje hoor!!

Gaan we weer over haar kleurtje.....ze lijkt inderdaad wel Dun te zijn....maar weet je....ik denk ook dat ze créme kan hebben. Dus Dunskin zou het dan zijn. MAAR als ik naar haar manen kijk.....zie ik toch iets grijzigs.

Ik zou dit veulen testen, of ze créme heeft, dat is alleen maar ERG leuk om te weten omdat je vast met haar gaat fokken!! Jammer genoeg is er nog geen Duntest!

Keep us posted!

Ben je een Bokker of een Jokker....




Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38575
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:18

Tuurlijk is er 50% kans op schimmel, mama is er eentje. Maar volgens mij is mama niet uit twee schimmels, is dat zo Jessie Janes?

Als dat wel zo is KAN het zijn dat Mama Homozigoot is maar dat hoeft helemaal niet!!

Ben je een Bokker of een Jokker....


Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38575
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 00:48

Ik dacht mij ook te herrinneren dat jou merrie uit een Gray en niet Gray kwam!

Dit zijn perfecte fotos JessieJanes!!! Hier kan ik het veel beter op zien.....maar eerlijk gezegd ik weet het ook niet Knipoog het is gewoon afwachten! Deze fotos doen mij ook meer denken aan Dun dan Grey!! Inderdaad, dan moet het de lichtval zijn geweest! Maar denk met Créme erbij. Leuk he zo'n raadsel veulen, had ik vorig jaar ook en dat is een Buckskin gebleken....hopelijk krijg ik dit jaar weer een raadselveulen!

Overgens is Dun It With A Twist geen gewone Palomino maar een Dunalino! Hij is Palomino MET Dun!!

En baalde ze de vorige eigenaren van Miss Dawn??? Dat jullie zo'n Pracht veulentje hebben gekregen Haha!

Ben je een Bokker of een Jokker....



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Griet35A, Jolynne en 7 bezoekers