Ja sorry ik heb m precies verkeerd gelezen sorry!!!
maar je link word goed gedeeld via facebook
In hoogeloon zit een kraamstal de bemihoeve misschien kun je hun even bellen of zij toevallig een merrie hebben staan, zij hebben volgens mij wel melk en zo ook van de merrie's in de vriezer
Nessavende
Geplaatst: 04-06-12 16:41
Je kunt contact opnemen met een Moederloze Veulencentrale. Deze brengen moederloze veulens en veulenloze merries bij elkaar. Google het maar even op.
Blablabla11
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-12 16:41
Het is niet mijn veulen.. Maar hij werd idd door mijn vriendin gedeeld zitten niet op bokt dus dacht wie weet
Moederloze veulencentrale is al gedaan door eigenaar
Ik zag het veulen op facebook voorbij komen, hopelijk word het veulen geaccepteerd
msnowy
Geplaatst: 04-06-12 18:32
Altijd de VEULENCENTRALE bellen!!!! Ik heb dat ook gedaan toen op 26 april ons veulen is overleden. Hoe erg het voor beide partijen ook is. Onze merrie staat nu als pleegmoeder te "moederen" bij een moederloos veulen, het gaat perfect!
Hoe gaat het nu met het veulen? Nog gelukt met de merrie van je nichtje? ik zie dat het veulen niet weet hoe het moet staan? of is dat inmiddels gelukt?
Ik heb een paar keer contact proberen op te nemen met degene die dit op Facebook had geplaatst. Ik krijg geen reactie terug, maar ik heb een merrie staan die haar veulen heeft verloren. (Had je het ook met Danielle over gehad hoorde ik?)