viewtopic.php?f=59&t=416935
Vandaag om 17.00 kwam dus de man met de braces van Fighter .Vermits het eigenlijk voor kinderen wordt gemaakt zijn ze in hip jeans kleur gemaakt.
Fighter werd neergelegd -ik verbaas me steeds hoe hij alles zo braaf laat begaan ,geeft nog kusjes in je gezicht erbij - en de braces werden aan gedaan met alle uitleg hoe we het de verdere dagen moeten doen .Hij kreeg ook een spuitje morfine in de poep waar hij niet zo blij mee was .Daarna het grote moment aar buiten ,eindelijk uit de box ,hij was echt helemaal verloren .Ik heb veel foto's en hoop dat ik jullie er niet mee verveel maar ik plaats ze allemaal
Eerste stapjes uit de stal:hééél voorzichtig
mooi alles op zijn plaats zetten
even omdraaien en weer doorgaan:
Ik zou eigenlijk liever terug gaan naar stal
Brave Fighter
Even wat vocht aflaten !
en dan terug naar stal
Ik baal een beetje want ik had maandag al doorgegeven dat hij zo een plastiek schoentje verloren was en dan juist op die slechte voet ,daardoor gaat hij vooraan nog wat door de kogel en hebben ze nu pas de smid gebeld en die kan pas maandag dus tot dan moet hij nog daar blijven anders stond hij al vroeger thuis .Hij moet nu zo snel mogelijk naar buiten op een vlak stukje land van 10 op 10.Zijn thuiskomst wordt dus uitgesteld tot maandag.Hij zal het nu moeten doen met elk uur 10minuutjes wandelen op de harde bodem!!
Oh ja ,ik kom waarschijnlijk in Paard &rijtuig en ook in de "bit" & "cap"