(naar aanleiding van forum [SV] Wintervacht begint nu al?Eerst maar zoals ze er NU uitzien
Ik zal beginnen:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(naar aanleiding van forum [SV] Wintervacht begint nu al?

Nu ga ik douchen........morgen zal ik van Cisco een nieuwe foto maken, eens kijken of je het al kan zien

Mii_Jessica schreef:http://i35.tinypic.com/8zr7ns.jpg
Dit is ff hetmeest recent ( met mij charmant er op) Maar anders had k niet
Dit is al wat wintervacht voor haar, in de zomer is ze namelijk heeel donker
Ga morgen nieuw maken
Daar zijn Willeke en ik zeker jaloers op!!!

Rijd dr de laatste tijd vaak zonder zadel en zonder hoofdstel 
Maar we houden dr zo lang mogelijk zonder deken!

ikowtje schreef:Ik meld me hier ook aan... ga ff mooie foto's zoeken!!
Een hele zomerse, eentje van nu en eentje van vorige winter
(heb nog rijfoto's, toen nog met zadel en hoofdstel (tegenwoordig steeds minder), waarin het beertje goed te herkennen valt)...
Mii_Jessica, hier ook eentje steeds meer zonder zadel en hoofdstel, heerlijk hea... met zadel en hoofdstel is hij dan ook veel lichter... laatst zelfs een stukje buiten gestapt zo (persoonlijk rijd ik dan wel met een touwtje om de nek, maar daar doe ik bijna niks mee, al spring ik er nu steeds vaker zonder zadel en hoofdstel op in de wei... hihi)
Zou een gevaarlijke situatie worden denk ik
Ik heb namelijk nogal een slecht stuur zo
Zodra ik zo ga zitten luisterd ze wel een stuk minder naar mn been helaas. Dus daar ben k een beetje mee bezig
Maar 't is idd heerlijk! Mn paard die lijkt het ook lekker te vinden! Alleen soms heb ze ff peper in dr kont dus dan vlieg ik door de bak
Silence schreef:Ik maak er morgen één en dan als hij echt een beertje is.

Zou een gevaarlijke situatie worden denk ik
Ik heb namelijk nogal een slecht stuur zo
Zodra ik zo ga zitten luisterd ze wel een stuk minder naar mn been helaas. Dus daar ben k een beetje mee bezig
Maar 't is idd heerlijk! Mn paard die lijkt het ook lekker te vinden! Alleen soms heb ze ff peper in dr kont dus dan vlieg ik door de bak
[/quote]

Silence schreef:Zeg mevrouwtje....ging jij niet naar bed om op tijd op Schiphol te zijn
ikowtje schreef:Die van jou wordt ook wel lekker teddy zeg... lekker ding

Silence schreef:Heb je toch al wel gedouched ondertussen?