Eerst komt ze mij tijdens mijn middagdutje uit de weide plukken en als ik dan onderweg een grasje wil meepikken zegt ze 'nee Arno, je bent al dik genoeg!!' Nouja

Vervolgens krijg ik daar een koude douche en word ik helemaal ingesopt, best lekker met de temperatuur van vandaag!
Ik dacht jeej, zodadelijk kan ik weer op de weide maar viel dat even tegen. Ik mocht wel op de weide, maar daar kwam ze weer aangezeuld met haar fototoestel.. gaan we weer...

Vervolgens gaat het het volgende half uur 'aree arno, drrrraf!' of 'pak die bal dan' oooof 'blijf eens op een afstand'.
Eerst gooide ze die rare groene bal weer bij me in de wei, had er niet zoveel zin in, maar omdat dat zeurende kind dat ding telkens weer in men buurt gooide besloot ik maar gauw te doen wat er verwacht werd, zodat ze me gerust zou laten.

Schudden zei je?

Weg ermee ja!

Daarna kwam ze met de longeerzweep af, in de veronderstelling dat ik moest gaan lopen, trok ik alvast een klein sprintje
sta ik er zo goed op baas?

Wat zeg je? ja? wacht, ik kom wel even dichterbij, hoor je niet goed

Helaas was lopen niet echt de bedoeling, en toen dat longeerding er maar wat bij lag besloot ik dat maar eens te inspecteren
hmm niet slecht..

Ondertussen ook eens een ezellook imiteren

kijken hoe plooibaar dat spul is

en op het einde flink terug aan baasje bezorgen, tadaa alsjeblieft

Dat was het gelukkig voor vandaag, doei!