Weer eens wat foto's van Vien onder het zadel. Vienna is afgelopen voorjaar, na een jaar dokteren helaas afgekeurd voor de sport, is inmiddels drachtig en twee keer per week maken we nog een stapritje. Aangezien ze nog wel eens erg jolig kan zijn, longeer ik haar eerst even, stap dan een paar rondjes in de bak om te kijken hoe ze is, en als dat goed gaat gaan we aan het lijntje naar buiten. Voor de foto's even losgeklikt, maar we waren nog niet bezig of er vloog een bal naast ons in de sloot, wat ik zelf erg spannend vond. Daarna nog wel wat fotootjes geschoten, maar toen er een paar jongens met een grote tak vol blaadjes aankwamen om de bal eruit te vissen toch maar weer vastgeklikt en verder gegaan. Baas vond het overigens spannender dan paard, die keek even en meer niet .
Ziet er lekker ontspannen uit hoor, fieke! Echt zonde dat ze is afgekeurd, want het is echt een heel mooi paard! en ik weet zeker dat er een heel mooi gezond veulen gaat komen!
Leuke foto's! Vien is toch wel een mooi paard hoor! Hopelijk geeft ze ook zo'n knap veulen! Volgens mij is het niet gemakkelijk om enkel met zo'n jong paard te stappen..maar toch fijn dat jullie samen nog wat kunnen genieten!
Ziet er heerlijk uit, Twink Ik blijf toch ook helemaal verliefd op dat mooie koppie van je prachtige merrie! Ziet er nog wat gespannen uit bij jouw houding, maar dat begrijp ik helemaal