Vandaag hadden Viane & ik voor het eerst sinds een lange tijd weer een FNRS wedstrijd.
Onze laatste wedstrijd was in maar (2008), dus alweer een tijd terug.
Met inrijden liep was ze wat afgeleid, maar na een tijdje ging ze érg lekker lopen!

Instructrice van die manege (waar ik ook nog gereden heb) zei ook dat Viane elke keer dat we meededen beter ging lopen en dat ze nu al veel losser was, van achter er meer bij en dat er meer gang in kwam. Altijd leuk om te horen natuurlijk!

In de proef zelf was Viane al wat moe en daardoor wat moeilijker voorwaarts te houden. Iets te lang ingereden en ook erg warm in de bak met inrijden. Maar desondanks deed ze erg haar best en reden we nog een nette proef. Helaas verstond ik de voorlezer niet goed en maakte ik een fout in de proef en kreeg ik daardoor dus -2..
Uiteindelijk zijn we samen (met nog twee andere ruiters) tweede geworden met 217 punten (210 punten nodig voor winstpunt)
We reden F9, wat een Bproef is met wat andere onderdelen erbij zoals volte 15 meter, aanspringen in galop op de letter en recht&linksomkeert.
Viane is een 16-jarige tinkermerrie met een onwijs goed karakter en weet (zoals al een aantal keer is gebleken

Inrijden:

Proef: