Amber_ schreef:Ze loopt lekker Nous ! En vooral die middendraf !!
Komt helemaal goed met jullie hoor straks, gewoon gaan, die M1 in ! Proberen

! Ik kom je aanmoeddigen als je je debuut hebt

Oh ja een tip natuurlijk, je hakken wat meer uitdrukken

!
dank je wel amber 
ze loopt de laatste tijd echt weer super!
die middendraf is idd geweldig
hoop dat ik met de gelderse mijn laatste puntje in het L2 mee pik dan kan ik met het heideconcours M1 gaan starten en anders hoop ik 6 september op de NH mijn M1 debuut te kunnen maken 
en ja mn hakken idd meer uitdrukken
edelweis1 schreef:Ziet er erg netjes uit! Let wel een beetje op je handhouding, rechtop, zonder knik in je pols. Vooral op je appuyementfoto valt dit op. Erg zonde, want verder is het plaatje super. Ik heb wel eens gelezen dat je dit met een elastiek om je pinken op kunt lossen, als je je handen dan naar beneden doet, rekt je elastiek uit en dat voelt niet zo fijn

. Als je de appuyementfoto ziet, zou je niet zeggen dat ze dit voor het eerst doet!
dank je wel 
ja mn handhouding moet idd verbeteren want dit is niks 
enne hoe gaat dat dan precies met dat elastiek
en ja het appuyeren pakt ze echt goed op............ze leert echt snel en probeerd ook meteen mee te doen
kippiekipp schreef:Mooi paardje
Denk trouwens niet dat je je beugels een gat
korter weer moet doen, ze lijken zo wel goed te
zitten.. het hakken uitdrukken word dan wel wat
lastiger maar went vanzelf denk ik.
Het kan zo lijken maar heb het idee dat je nogal
achteroverzit.. iets meer voorover en dan lijkt
het plaatje helemaal goed dacht ik zo
Ik vind jullie wel een leuke combinatie.
dank je wel 
zal mn beugels dan wel nog op deze lengte houden en het een tijdje aan kijken hoe het gaat
het klopt dat ik idd iets te veel naar achter zit maar het is al een heel stuk verbeterd en uiteraard blijf ik dit verbeteren
kippiekipp schreef:Denk trouwens dat dit bij [HAW] hoort..
mag tegenwoordig ook bij ITP 
GinnyBanshee schreef:wat een vette frontriem
ze loopt trouwens veel beter op de achterbeen en beter opgericht, dit lijkt echt op een M/Z combinatie nu

en dat strekken! wordt alleen maar beter gek!
oh ja ik vind jou handen veel beter zo, minder hoog maar toch mooi gedragen. dat jij ze naar voren draaid (pianohanden of zo heet dat) vind ik niet storend en het is een ook een teken dat je best licht bent met jou handen. Je gaat veel minder snel vast houden (daar ben ik heel goed in

)
dank je wel ginny 
en ja het opgerichte enz gaat idd weer een stuk beter
ook het strekken gaat ze steeds beter doen en vind het echt een gaaf gezicht als ik dit terug zie op foto's 
en ja mn handhouding is idd al verbeterd maar kan altijd nog beter
_Fieke schreef:Ik vind het een erg leuk paardje!
Let idd wel op je handen. Er zit een beetje een gekke knik in.
En ik vind wel dat je zadel wat ver naar voren ligt? vooral op de laatste foto lijkt de schouder niet vrij te liggen

dank je wel 
moet idd die knik uit mn handen af leren maar moet erachter zien te komen hoe ik dat kan afleren
zadel is helemaal na gekeken door een zadelmaker en ligt helemaal goed
het is wel een nieuw zadel en zadelmaker heeft wel gezegd dat het na ongeveer 3 maanden gebruik even opgevuld moet worden
mandy13 schreef:Ziet er goed uit hoor Anouska! Ik heb al heel veel zin in 4 augustus

tot dan!!
dank je wel mandy 
enne heb ook zin in 4 augustus hoor.........moeten nog wel ff tijd enz afspreken
_Blacky_ schreef:wat een geweldig paard heb je zeg.
Ziet er leuk uit, en jullie komen er wel
dank je wel 
en ja hoop ooit Z met haar te kunnen rijden 
Romy_Sam schreef:Mooi paard! en leuke frontriem!
dank je wel