Joyja schreef:Wat een stoere pony!!!
Is wel iets anders dan een haflinger kruizing

haha ja dat klopt! het dekken is niet gelukt door omstandigheden
maargoed dit is ook wel erg leuk! en wie zegt dat er geen kruising bij komt met de tijd 
66996236 schreef:leuke pony! goed dat hij nu ook langzamerhand aan het werk gaat, er mogen wel een paar kilo's af

dat komt vanzelf goed hoor
, en het is en blijdt natuurlijk wel een halve shet he 
Rijerijerije schreef:misschien trap ik nu iemand tegen het zere been maar: als ik jou was zou ik toch op een of andere manier zorgen dat ie niet zoveel gras binnenkrijgt. Ten eerste wordt ie er niet mooier van (terwijl het zo'n leuk ding is om te zien), ten tweede kan het zijn gezondheid ernstig beïnvloeden, ik denk aan bevangenheid of koliek. Ik heb die van mij (met precies hetzelfde probleem) een graaskorf om gedaan en bevalt tot nu toe goed, maar er zijn natuurlijk meedere manieren. Probeer wat zou ik zeggen....
Want is het echt een leuk dier, mooie manen en ontzettend leuk koppie! Gefeliciflapstaart!

misschien trap ik nu even terug: maar ik heb het dier pas 2 dagen en nogwel mondelings..
zoals je kon lezen is hij vrijdag pas van mij...en ik zet hem eerst rustig op training... geen haast
de pony moet natuurlijk wel gelukkig en gezond blijven!
ik heb eerder een kruising shet x welsh gehad en geloof me dat was een plaatje! vraag maar aan rossebol die heeft hem toen gekocht 
l0rdJ schreef:Er word erg goed voor gezorgt, en straks door natas helemaal. maak jullie maar geen zorgen

Ik snap je punt, hij staat ook al op erg kort gras, om wat af te vallen en straks de training in dan komt het helemaal goed.
Natas, nogmaals om even ontopic te gaan, proficiat me je onwijs gave kereltje! Over een paar maanden is hij heerlijk slank en afgetraint

dank je wel! we gaan zeker leuke ritjes maken !
rossebol schreef:natas!!!! wat zie ik nou!!!!
wat een geweldig ponykind heb je zeg!
gefeliciteerd! heerlijk koppie!
wens je echt heel veel plezier met hem hij zal een super levendje bij jou krijgen!
goed he!! jaaaa ik had rosco eigenlijk niet moeten verkopen
maargoed die heeft het nu ook erg goed! en jaaaa ik miste het teveel
nu kunnen we weer heerlijk aan de men 
ikwa schreef:gefeliciteerd! ik ken diego al bijna 8 jaar,diego stond bij onze kudde en ik ben heel blij dat hij nu zo'n goede baas heeft gekregen!
hij is inderdaad meestal vet in de zomer maar toen hij een fanatiek verzorgstertje had was dit er zo weer af! hij is wel ooit flink bevangen geweest dus wees wel voorzichtig!
ik zal er rekening mee houden, tnx! altijd handig om te weten!
ikwa schreef:haha, hij heeft heel wat verzorgers versleten

en daarom (nogmaals) vind ik het echt helemaal top dat hij nu een goede en volwassen baas heeft die lekker met hem aan het werk gaat, hoe meer diego doet des te leuker hij is!dusse.....naadje24: veel plezier met die super slimme bollie! zijn laatste bijrijdstertje heeft hem erg gemist, misschien dat ze je nog wel eens een mailtje stuurt
ja hoor dat mag!!
zou ik allemaal erg leuk vinden!
en hij krijgt het zeker weten erg goed en zal niks tekort komen 
MrWilson schreef:he diego-tje
kijk even in mijn profiel staan foto's van vorig jaar met zijn bijrijdstertje
gefeliciteerd en veel plezier met hem
geef hem een knuffel van ons
heel erg leuk! ik zal hem een knuffel geven 
MrWilson schreef:zit net even de computer door te spitten heb nog een paar foto's van de winter 2007 als je wil stuur ik ze naar je toe
jaaaaaaaaa graag
ik zal je mijn email even pben
tnx!
_Femke_x schreef:Wat een leuke pony zeg! Zomaar even van je vriend gekregen?
Veel plezier samen!
nou ja zomaar.....ja eigenlijk 
ik vond de pony gelijk op eerste gezicht leuk en toen L0rdJ zei dat hij te koop was begon het bij mij te rammelen 
toen zei mijn vriend: wil je hem hebben? ik betaal m wel!
uh...nou graag
!!
en voor de rest bedankt voor alle reacties!