Jullie zullen wel denken, welk geheim?!
Nou sinds gisterenavond hou ik al behoorlijk wat mensen in spanning en ik dacht zo, laat ik dat nu maar eens gaan verklappen!
Nou, daar komt die dan... * Tromgeroffel...*
Ik heb een ontettend leuk paard gevonden die ik mag gaan rijden, haar naam is Silano.
Gisteren ben ik wezen kijken, na heel veel over en weer ge-pbt te hebben, waarin ik al bijna verliefd op het paard was zonder haar gezien te hebben, haha. Dus om maar erachter te komen, of ze nou echt zo leuk was als wat ik verwacht had na het pb'en, gisteren paps lief aangekeken en 's avonds langs geweest.
En wat een ontzettend leuk paard is het!!! Echte knuffel, we hebben een poosje staan kroelen en toen was het tijd om maar wat in beweging te komen en zich even te presenteren.

Baasje Danielle (Danielle_1 @ bokt) ging d'r ook even longeren, ik mijn camera er maar bij gepakt om even snel wat fotootje te schieten.

Wegens gezondheidsproblemen van mij (KLIK ) kan ik nu niet gelijk fanatiek aan de slag.
De bedoeling is dat ik haar per augustus ga oppakken. Er moet nog wel het één en ander aan gesleuteld worden, maar daar heb ik het volste verrouwen in. Met tijd en geduld gaat dat goedkomen!
En dan.... ga ik haar (als het goed is) ook starten!

Jullie begrijpen natuurlijk dat ik helemaal in de 7e hemel ben! Zoveel pech en nu EINDELIJK komt er is wat leuks op mijn pad!
Bij deze wil ik Danielle nog een keer speciaal bedanken, dat ik de kans krijg lekker fanatiek met haar paardje aan de slag te gaan! Dus: Bedankt!!!
Nou en het zou natuurlijk geen ITP topic zijn zonder foto's, dus meet Silano!
( Het zijn niet veel foto's, maar hé, het gaat om het idee.

Even knuffelen.

Let niet op mijn hoofd...

En we lopen even in beeld, want de camera is toch wel erg interessant!

Nou dit was 'het geheim', hihi.
Groetjes!