Ja de ruiter is idd te groot voor de pony, maar de pony kan zijn gewicht makkelijk dragen + denk eraan:
de pony is maar 98 cm en hengst daar kun je nu eenmaal geen klein kind op zetten tenzij beestje super braaf is en totaal geen kuren heeft
Hij zit idd wat teveel naar achter maar dit komt mede doordat hij wat te groot is en daarom ook met te korte beugels rijdt...
Over jullie mening.. van de sporen kan ik verder wel inkomen, toch letten wij er heus wel op dat het rijden netjes verloopt en dat de jongen niet me zijn sporen in de pony zijn buik zit te prikken...
Het zadel is niet perfect, maar het kan er naar mijn mening wel mee door, moest dit niet zo zijn zouden we er niet mee rijden !De steigerfoto is ook maar een momentopname. Hij laat idd het wit van zijn ogen zien, dit wil niet persee zeggen dat hij angstig is. De ruiter geeft zelf het commando om te steigeren, er staat dus niemand achter met een zweep ofzo.
Oren liggen niet in de nek maar keren zich naar de ruiter toe.De springfoto is bewogen, daarom ook niet duidelijk... De pony wordt niet over de sprongen gejaagd...
Wij zijn er altijd blij als Benneke (ja een HIJ

) op Zouf komt rijden en houden alles in de gaten. Moest het voor de één of andere rede er niet mee door kunnen grijpen wij uiteraard in.
Het is jammer dat Benneke wat groot wordt voor Zouf, hij verzorgt en rijdt de pony al sinds zijn 8 jaar. Hiervoor stond de pony enkel op de wei en soms in de tuin als grasmaaier

Hij heeft er dus een sportpony van gemaakt en daar zijn wij heel blij voor.
Het is toch mooi als je een ruiter vindt die eens de kwaliteiten van je pony naar boven kan halen en het beestje ook naar waarde schat en bovenal: er gewoon super veel fun mee heeft !!!Verder was eigenlijk gewoon de vraag: Vinden jullie het een leuke pony?
Toch bedankt voor de vele commentaar, vind het alleen jammer dat wij hier bijna als dierenbeulen worden afgebeeld...