Ik heb een reading laten doen bij Prada,
Dat maakt een hoop duidelijk..
Samenvatting :
Ze is goed verzorgt en blij. Ze denk alleen overal veel overna. Ze is erg onhandig en verlegen.
Het leukste vind ze tutten met mij, wassen, grazen, spelen, bokken in de wei, eten (goh), buiten staan en mooi zijn.
Ze vind alles moeilijk omdat ze jong beleerd is. Ze heeft daarom veel bevestiging nodig. Ze vind de trailer soms eng. Ze heeft ook behoefte aan een goede begeleiding. Ze wens andere voeding te krijgen. Bv granenmix verlangt ze naar. Ze wil een bal in dr stal. En ze is gek op een ander paard, een bruine. Een ruin, die begrijpt haar. Ze wil dat ik meer rechtop ga zitten, en dat ik me ademhaling moet veranderen. Ze ziet mij als haar beste vriendin dus ze wil van alles met me doen. We hebben ook soms ruzie, bv als we uit de wei lopen en ze wilt eten. En met rijden wil zij bepalen wat we gaan doen. Haha.
Ze vind dat ik eigenwijs ben, en ze dacht dat ik 24 was. Ze houd niet van kleine kinderen. En ze houd van de katten op stal. De honden vind ze een beetje eng.
Het allerleukste vind ze : wandellen, spelen, en niets doen.
Ook houd ze er van in de wei in de zon te slapen en lekker spetteren in het water. In de bak vind ze het soms saai. Ze wil met mij spelletjes doen. Grondwerken en freestylen. Ze vind dr wei heel belangrijk en ze houd van eten. Ze omschrijft zich zelf als : Verlegen, bescheiden, kattig -> onzeker, tactloos en af en toe vrolijk. Ook vind ze zichzelf anders. Door haar kleur en koudbloed zijn. Ze vind haar naam heel mooi, en is swinters blij met een deken. Dressuur en springen vind ze heel moeilijk. Ze wil nog geen veulen voorlopig. Ik moet me handen stiller houden. Ze schrikt soms van niets door haar onzekerheid. Ze verheugt zich erop om me te zien, want ze is gelukkig met me.
Haar boodschap naar mij is : Dat ik op mezelf moet vertrouwen, want ik doe het allemaal wel goed. Ik moet leren van sommige fouten, sommige moet ik ook om kunnen lachen. En dat ze dol op me is.
Ik krijg het volledige verslag binnen.
Nou zijn we dus mee aan de slag gegaan. En het gaat steeds beter tussen ons! Ze wil spelen, goed!
Hier de foto's :

Het rijden gaat ook lekker :

En zoals je ziet aan me plaatje <----- Gaat het helemaal lekker met haar!