Chaneltjje schreef:Wat geweldig om te zien dat Pebbels goed hersteld is van de aanrijding,
nou ben ik alleen heel benieuwd naar wat er gebeurd is en wat de verwondingen waren?
Om joiu vraag even kort en krachtig samen te vatten. Pebbels is geschept door een auto en de ruiter is over de moterkap heen gevolgen. Zelf was ik op dat moment op vakantie dus je kan je vast voorstellen hoe mijn vakantie was, als ik aan pebbels dacht.
Na een aantal maanden dachten wij dat pebbels er aan toe was om naar buiten te gaan, met nog een stalgenootje. Dit was niet het geval en pebbels haalde uit naar een auto. Door mijn ouders werd er verboden dat ze ooit nog over de weg mocht. Om haar naar het land te brengen MOEST ze wel over de weg. Dit hebben wij uit veiligheid gedaan met oogkleppen die naar onze ervaringen niet nodig waren. Sinds het ongeluk begon pebbels al te beven en te twijfelen op de oprijlaan.Gezien het land naast een groot industrie terrein ligt hadden wij de mogelijkheid haar vertrouwd te maken aan het idee dat er geen afrastering om haar heen zat. Nu 3 1/2 week verder hebben we met veel geduld en liefde dit voor elkaar gekregen.
Haar verwondingen waren niet heel ernstig, ze had een winkelhaak in haar achterbeen. Na dit genezen te hebben raakte pebbels verschillende keren kreupel.