Het glimt en heeft appels... het is: Wietje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Het glimt en heeft appels... het is: Wietje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 18:09

Mevrouw heeft een weekje aan de zware antibiotica gestaan, maar dit keer geen dipje gekregen, maar nog steeds een mooie glimwom Cool

*Blingbling* Cool
Afbeelding

En appels!
Afbeelding

Jihoe!!
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Doe je ook mee??
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uit je dak, in de bak!
Afbeelding

Afbeelding

En nog wat (bagger) rijfototjes, het gaat de laatste tijd niet heel erg lekker, maar goed, dat komt hopelijk wel weer. Momenteel staat het toch weer eventjes een weekje stil.
http://img.photobucket.com/albums/v177/ ... 5Small.jpg
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Doei!
Afbeelding

x_Mandy

Re: Het glimt en heeft appels... het is: Wietje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 18:28

wat een mooierd! Lachen heel leuk paardje Haha!

NTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 18:32

Mooi paardje!!
Ziet er leuk uit, mooie vacht Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 18:58

Wat een knapperd, en wat een glimworm!

Mag ik vragen waarom je met hackamore in de bak rijdt? De hackamore is wel de meest zwaar in werkende bitloze optoming die je kan pakken, en heeft imo niet voldoende finesse voor in de bak. Een kleine druk op de teugels resulteert door de scharen in een flínke druk op de neus, en ik zie op alle drie de foto's flinke druk op de teugels staan.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 19:21

Met bit kunnen we niet echt overweg, en durf ik niet echt mee te rijden zonder begeleiding. We rijden altijd met hack (we rijden voornamelijk buiten met los teugeltje) en die zeldzame keren dat ik in de bak met hack zelf aan het werk ga vind ik zelf geen probleem. Bit is geen optie. Heb wel een crosslinks nog, maar daar werkt het stuur niet altijd even goed mee (die hebben we nog meer net). Omdat ik toch af en toe zelf in de bak wat oefeningen wil doen om haar wat aan het been te maken, tempo te reguleren en oefeningetjes om rechter te maken, dan maar met hack. We rijden nooit veel in de bak en ook niet lang, omdat het absoluut niet ons ding is en al helemaal niet Wietje dr ding.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 20:34

Een andere bitloze optoming dan? Ik rijd zelf ook met hackamore, maar dan buiten. Dat is alleen maar rechtdoor Knipoog voor in de bak heb ik een bosal. Is zoiets niet iets voor jullie? Een side-pull/bosal? Heb namelijk zelf ook een crosslink geprobeerd, maar vond dat niks

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 21:51

Berdien schreef:
Een andere bitloze optoming dan? Ik rijd zelf ook met hackamore, maar dan buiten. Dat is alleen maar rechtdoor Knipoog voor in de bak heb ik een bosal. Is zoiets niet iets voor jullie? Een side-pull/bosal? Heb namelijk zelf ook een crosslink geprobeerd, maar vond dat niks

Sidepul heb ik ook gehad, daar reageerde ze niet goed op.... Hack is idd niet echt ideaal voor in de bak. Het is dat ik momenteel voornamelijk met het tempo bezig ben, en geen voltes ofzo rij. Vierkantjes of van hand veranderen. Ik heb mijn handen vol aan het tempo momenteel Bloos

Crosslink reageerd ze in princiepe wel goed op, maar in de bak niet. En eigenlijk is dat met alle optomingen hetzelfde helaas. Bakwerk = niet echt iets voor ons... Ik wil het daarom ook zo veel mogelijk onder begeleiding doen (dan gaat het wel) maar dan moet je wel wat oefenen. Nu hebben we alweer een tijd geen les gehad omdat haar gezondheid het niet toelaat helaas.... Als ik het wil oppakken komt er weer wat tussen, dus voornamelijk rijden we met losse teugel rechttoerechtaan buiten en heeel af en toe in de bak.