Het jonge spul geniet van de zon...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jessje

Het jonge spul geniet van de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 14:50

Daico

Re: Het jonge spul geniet van de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 14:53

Die eerste foto!! Heel erg mooi!
En Ik vind Fleur echt een prachtig paard!
De rest is ook mooi!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 16:03

Fleur en Finesse zijn prachtig! De tweejarige ben ik nog niet zo weg van, maar misschien moet die nog in z'n pak groeien. Knipoog

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 16:30

Fleur ziet er prachtig uit op die eerste foto, is ook best wat veranderd met de laatste foto's die ik van haar heb gezien! Knap hoor!
Fien begint nu serieus te schimmelen Nagelbijten / Gniffelen .

En Gorbi is gaaf! Ik vind het een heerlijk dier met die prachtige aftekening op zijn hoofd Lachen .

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 18:53

Ik vind ze mooi Jessje!
Fleur is gaaf.
En het snebje van de jaarling vind ik ook super leuk.
Mooie hoofdjes!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 08:16

mooi spul bij mekaar Jess!! Geniet er van (dat doe je vast al heel lang Knipoog )

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:51

Mooie dames heb je staan zeg! Hoop dat ik volgend jaar ook zo'n prachtige merrie mag fokken in combinatie met Cicero Haha! Hoe groot zijn ze? En hoe bewegen en springen ze?

jessje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 13:36

marije1987 schreef:
Mooie dames heb je staan zeg! Hoop dat ik volgend jaar ook zo'n prachtige merrie mag fokken in combinatie met Cicero Haha! Hoe groot zijn ze? En hoe bewegen en springen ze?

Bedankt! Ik hoop met je mee Haha!
Ze bewegen allebei erg goed en hebben eigenlijk beide vrij veel bloed! (waar ik wel blij om ben, ze komen allebei ook wel uit bloedmerries Ja )
De ene is nu ongeveer 1m66 of iets hoger denk ik, en die is nog echt aan het groeien, denk dat ze mss wel richting 1m70 zal eindigen. De andere wordt denk ik 1m63 a 1m65 ongeveer, komt ook uit een vrij kleine merrie
Springen kunnen ze wel allebei! Fleur is echt supervoorzichtig, snel vooraan en goed achteraan, bij het losspringen overhaast ze zich wel wat soms, dat heb je natuurlijk wat meer met die bloedpaarden, maar als ze rustig is, is ze top!
Finesse springt ook fijn, die is achter echt goed! Ze heeft wel nog niet zoveel vrij gesprongen. Fien heeft ook een geweldig goede galop, veel beter dan de moeder Ja

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 13:56

zodemieters wat heb je een mooi "spul'' staan zeg!!
echt super gaaf!! gorbi heeft een heel apart gaaf hoofd!!
heel leuk!!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 12:52

jessje schreef:
marije1987 schreef:

Bedankt! Ik hoop met je mee Haha!
Ze bewegen allebei erg goed en hebben eigenlijk beide vrij veel bloed! (waar ik wel blij om ben, ze komen allebei ook wel uit bloedmerries Ja )
De ene is nu ongeveer 1m66 of iets hoger denk ik, en die is nog echt aan het groeien, denk dat ze mss wel richting 1m70 zal eindigen. De andere wordt denk ik 1m63 a 1m65 ongeveer, komt ook uit een vrij kleine merrie
Springen kunnen ze wel allebei! Fleur is echt supervoorzichtig, snel vooraan en goed achteraan, bij het losspringen overhaast ze zich wel wat soms, dat heb je natuurlijk wat meer met die bloedpaarden, maar als ze rustig is, is ze top!
Finesse springt ook fijn, die is achter echt goed! Ze heeft wel nog niet zoveel vrij gesprongen. Fien heeft ook een geweldig goede galop, veel beter dan de moeder Ja

Klinkt heel goed, wil er ook zo 1 Haha!