gisteren belde ze me op of ik geen goedkope pony's wou hebben. Het ging over zwaar verwaarloosde pony's die bij de eigenaars wegmoesten. Ik ben enorm grote dierenliefhebber en besloot om het er toch maar op te wagen. Het ging om 3 hengsjes en een merrie. de 2 hengsten en merrie moest ik betalen, maar er was er eentje oud en er zo erg aan toe dat ik hem gratis meekreeg. Normaal kregen zij blijkbaar een enkeltje slacht

Nu belde ze me deze morgen op voor nog een paardje dat in beslag genomen is, dat komt er dus ook nog bij. Dus zit ik voor het moment met 8 eigen paarden en 5 verwaarloosde pony's. Er is 1 pony die er totaal niet slecht uitziet, maar hij jaagt al de andere weg bij het voer. Hooi kende ze niet hetzelfde met krachtvoer.
Ze staan voorlopig op een zandstukje, als ze wat beter zijn mogen ze naar de wei. Als iemand weet hoe de kleur van de paardjes is mag het altijd zeggen.
Nog even snel voor de duidelijkheid, moest 1 van de paardjes zo een pijn hebben wordt er direct een einde aan zijn lijden gemaakt.
Nr 1 een hengst, deze is er het ergste aan toe, hij zou rond de 20 zijn.

Nr2,hengst hij ziet er absoluut niet slecht uit (weet iemand de benaming van zijn kleur)

nr 3 ,de zoon van nr1 ik weet de leeftijd niet van de dieren, want ik kan er niet in de buurt komen, maar ik denk niet dat hij al heel oud is

Nr 4, merrie zij zou drachtig zijn

ZO dat waren ze, straks foto's van nummer 5 zo snel hij hier is.
Als iemand nog tips heeft ?
groetjes