Het is echt vrijheid blijheid met die Enno! Heerlijk hè dat ze nu lekker op het land kunnen staan!Hij ziet er weer geweldig uit (zoals gewoonlijk ) !
Eef,wat ziet ie er goed uit Hij glimt als een hondenpikkie in de maneschijn,haha.Heerlijk om ze zo vrij te zien genieten van de wei he?
Ennoo!! Wat ziet ie er goed uit eef!! Echt een lekkerding. Hij gilmt als een gek! En hij is heerlijk rond zeg
Hij ziet er goed uit hoor!!Volgens mij heb jij weinig poetswerk aan hem, of doe je altijd erg je best? Vind vooral die 3e foto, in draf, mooi.
Iedere keer als ik hem op de foto zie, moet ik denken aan een kaart die ik kreeg als jong meisje. Dat was ook mijn favoriete paardenkaart. Je hebt een geweldig mooi paard.Maar ehh, je hebt je naam toch wel veranderd? je nick bedoel ik.
Hij staat er weer knap op ! Tjonge, wat vind ik hem toch gaaf! Een anda en dan die kleur (my favourite ! ookal heb ik nu zelf een schimmel )
Wow, wat is hij gaaf! Hij ziet er echt een stuk beter uit dan toen je hem net had. Hij is echt helemaal happy! Lekker dat hij nu gewoon in de wei kan!